מבזקיםצבא וביטחון

"אנחנו נמשיך לגלות נדיבות אזרחית וכלכלית רק אם תישמר היציבות הביטחונית"

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (ראשון) הערכת מצב בפיקוד הדרום בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ראש השב"כ רונן בר, מפקד פיקוד הדרום, ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, ראש אגא"ס ומתפ"ש.

צילום: אלעד מלכה

קודם לכן קיים שר הביטחון פגישת עבודה עם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' בנוגע לאתגרים השונים של האזור וקידום התהליך של הורדת אמ"ן לנגב.

צילום: אלעד מלכה

בסיום הערכת המצב אמר שר הביטחון: "סיימתי כעת הערכת מצב בפיקוד הדרום, כוחות הביטחון ממשיכים בפריסה ובפעילות בכלל הגזרות בכדי להגן על אזרחי ישראל. הרמדאן אמור להיות חג של תפילה והתכנסות משפחתית. לצערי, יש מי שמחזיקים בידיהם אבנים ובקבוקי תבערה במקום ספרי קודש. ישראל פועלת מולם, ובמקביל, מאפשרת את חופש הפולחן. בימים האחרונים, ארגוני הטרור בעזה ירו לשטח ישראל והאחריות לכך היא של ארגון החמאס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

"ישראל היא המדינה החזקה באזור. אנחנו נמשיך לגלות נדיבות אזרחית וכלכלית רק אם תישמר היציבות הביטחונית. ארגוני הטרור ומחוללי ההסתה צריכים לזכור: מי שמצבו הכלכלי, האזרחי והצבאי לא יציב – הוא שייפגע קשות מכל טלטלה. לישראל יש את היכולת והיא תמשיך להפעיל את העוצמה ומגוון האמצעים שברשותה באופן שתראה לנכון." הוסיף.

צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

Back to top button