חדשות הארץמבזקים

שר הבט"פ בר לב: "הימים המתוחים והמורכבים אינם מאחורינו"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נאם היום (שני) בטקס הסרת הלוט מהאנדרטה בכיכר השוטר בקרית מלאכי, לזכרם של תשעה שוטרים תושבי העיר שנפלו במילוי תפקידם.

השר בר-לב התייחס בדבריו לאירועים ברהט, ולמצב הביטחוני: "רק בתחילת השבוע נחשפנו לאירועי הפשיעה הקשים ברהט. משטרת ישראל פועלת בנחישות רבה אל מול מחוללי הפשיעה, בפרט בחברה הערבית, וקוצרת הישגים לא מעטים. גם אל מול מחוללי הפשיעה שעדיין פועלים בשטח ומטילים את אימתם על אזרחים תמימים, כפי שהתרחש ברהט, נדע להמשיך לפעול בעוצמה ובנחישות, ונגיע אל כל אחד מהם. כל אזרח במדינת ישראל זכאי לחיות בביטחון אישי, ואנו נדע להשיב את הביטחון הזה גם לתושבי רהט, ובכלל לכל אזרחי ישראל".

על המצב הביטחוני אמר: "הימים המתוחים והמורכבים אינם מאחורינו. מדינת ישראל מאותגרת בימים אלו ממספר חזיתות, ובכולן ניצבים שוטרי ושוטרות משטרת ישראל, חוצצים בין האזרחים לבין דורשי רעתנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף ואמר בר לב: "בין שמדובר במחבלים צמאי דם שמגיעים למרכזי הערים כדי להרוג בנו, ואלו החותרים לשבש את חופש הפולחן בירושלים; מי שיורים מרצועת עזה, או רק הלילה מלבנון, לעבר יישובים בישראל; וארגוני הטרור השואפים להוציא אל הפועל פיגועים משטחי יהודה ושומרון – זאת לצד המאבק היומיומי בפשיעה. אמרנו זאת, ואני חוזר ואומר זאת שוב: לא נאפשר לאף אחד, בשום מקום, לפגוע באזרחי ישראל. נפעיל יד חכמה, נוקשה ונחושה, ונשתמש במיטב כוחותינו ויכולותינו, כדי לגדוע כוונות זדון אלו".

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

על פעילות המשטרה אמר: "גם בימים אלו ניצבת משטרת ישראל בחזית המאבק לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל. שוטרים ושוטרות אמיצים ונחושים, הפזורים בכל רחבי ישראל, ובפרט במוקדי החיכוך, מבצעים משימות מורכבות ורגישות, עד כדי סיכון חייהם, ולעיתים – למרבה הצער כפי שרק נוכחנו לאחרונה – אף נופלים בקרב."

"בשבועות האחרונים מוכיחה משטרת ישראל, פעם נוספת, את יכולתה המקצועית הגבוהה, את אומץ ליבם ותבונתם של שוטריה ואת המסירות הגדולה של כל אחד ואחת מהם. זה גם המקום להודות שוב לשוטרי ושוטרות משטרת ישראל על עשייתם, ואני מבקש, סמפכ״ל המשטרה, למסור לך ובאמצעותך את תודתי ואת תודתם של אזרחי ישראל על כל מה שאתם עושים למעננו".

השר לביטחון פנים עמר בר לב. צילום: ללא קרדיט

Back to top button