מבזקיםפוליטי / מדיני

שת"פ ראשון בין רשויות הפטנטים של ישראל ומרוקו: "הצעירים הם המרוויחים העיקריים"

לראשונה, משלחות ישראל ומרוקו לאו"ם בג'נבה, קיימו סמינר משותף. זהו האירוע פומבי משותף בארגון הבינלאומי לקניין רוחני והוא נערך לציון היום הבינלאומי לקניין רוחני.

הארגון הבינלאומי לקניין רוחני אחראי על קידום חדשנות, יזמות והסדרה של רישום פטנטים וסימנים מסחריים בעולם. במסגרת הסמינר הציגו ישראל ומרוקו את הדרכים בהן חברות צעירות וחברות הזנק (סטרטאפים) יכולות להשתמש ברישום פטנטים להתגברות על אתגרים סביבתיים, אנרגטיים וחברתיים המעסיקים את היזמים והחברות הצעירות בשוק.

שגרירת ישראל לארגונים הבינ"ל בג'נבה, מירב אילון שחר: "בני הנוער והצעירים במרוקו וישראל הם המרוויחים העיקריים משיקום היחסים בין המדינות, וכי האירוע אותו אנו מקיימים יחד הוא עדות למה שנוכל להשיג ביחד עבור הדורות הבאים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן השגריר המרוקאי לארגונים הבינ"ל בג'נבה, מר עבדאללה בוטאגהרט: "הסמינר הציג את היתרונות של השימוש בקניין רוחני ורישום פטנטים, ויסייע לצעירים בעלי רוח יזמית להתמודד עם חסמים בשוק התעסוקה והאתגרים העומדים בפני כולנו."

ראש רשות הפטנטים בישראל, עו"ד אופיר אלון: "עלינו להעלות את המודעות של צעירים וחברות קטנות ובינוניות לזכויות קניין רוחני, ככלי לעידוד חדשנות שתתמודד עם אתגרים גלובליים כמו אקלים ואנרגיה וככלי חשוב להגנה על ההשקעה ועל היתרון התחרותי שלהם".

צילום: נציגות ישראל לארגונים הבינ"ל בג'נבה
היועץ המדיני בג'נבה, ניצן ארני, היועצת המדינית ממרוקו בג'נבה, מרים רגאלה
צילום: נציגות ישראל לארגונים הבינ"ל בג'נבה
שגרירת ישראל בג'נבה, מירב אילון שחר עם סגן שגריר מרוקו בג'נבה, עבדאללה בוטאגהרט.

Back to top button