חדשות הארץמבזקים

בעקבות חשש לאירוע ביטחוני בנתב"ג, נוסעים נמלטו ונשכבו על הרצפה – צפו

בנמל התעופה בן גוריון פרצה הערב (חמישי) מהומה גדולה בעקבות חשש לאירוע ביטחוני במקום. צוות האבטחה ביקש מהנוכחים באולם הצ'ק אין במגזר B במקום להתפנות באופן מיידי.

מרשות שדות התעופה נמסר כי המהומה במקום והחשש של הנוכחים החל לאחר שפגז חודר שריון ישן נמצא באחד מתיקי משפחה אמריקאית, זוג הורים ושלושת ילדיהם, שטיילה ברמת הגולן והיתה רגע לפני עלייה למטוס לארצות הברית. על פי דבריי המשפחה את הפגז קיבל אחד הילדים בן 13 במהלך הטיול. הפגז היה בגדר 'נפל' (לא פעיל) והוצג על ידי המשפחה בפני כוחות הביטחון במקום.

צילום: רשות שדות התעופה

לאחר שמספר נוכחים היו עדים לסיטואציה והחלו לצעוק במקום, יתכן שאף נשמעו צעקות "מחבלים, מחבלים, פרצה בהלה גדולה בקרב הנמצאים באולם. בתיעוד נראו אנשים רבים נמלטים לכיוון היציאה וחלקם אף נשכבים על הרצפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר בדיקת חבלן שהגיע למקום, נשללה אפשרות לאירוע ביטחוני, הוכרזה חזרה לשגרה ובסיום האירוע המשפחה שוחררה.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "הערב משפחה אמריקאית שטיילה ברמת הגולן הגיעה לטיסה לארצות הברית .. במהלך הטיול אחד הילדים אסף נפל של פגז. בהגיעם לשלוח את הכבודה הם חשפו את הנפל בפני צוות הביטחון . מאחר והיה מדובר בנפל של פגז הוכרז פינוי קהל מאזור החפץ. לאחר שנשלל אירוע ביטחוני בוטל פינוי הטרמינל. האירוע נמצא כרגע בתחקיר מבצעי."

עוד הוסיפו ברשות שדות התעופה: "ראשית, המשפחה שוחררה לטיסה בסיום התיחקור. שנית, במהלך ההמולה שנוצרה במהלך הפינוי קהל נוסע ישראלי (בן 32) שעלה על מסועי הכבודה רץ על המסוע נפל ונחבל. הנוסע פונה לטיפול רפואי בבית החולים. האירוע מתוחקר."

שימוש לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות היוצרים
שימוש לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button