מבזקיםצבא וביטחון

פיגוע הירי באריאל: מאבטח בן 23 נרצח, מתבצע מרדף אחר שני מחבלים

בתיעוד שפורסם לפני דקות אחדות (שישי) ממצלמות האבטחה נראים שני מחבלים מגיעים לעמדת השמירה סמוך לכניסה המערבית לאריאל ברכב מסוג סוזוקי בצבע כחול. הם יוצאים מהרכב ומבצעים ירי מטווח קצר לעבר המאבטח בן 23 באמצעות רובה מסוג קרלו ונמלטים מהמקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של המאבטח. במקום הייתה גם מאבטחת שלא נפגעה אך לקתה בחרדה וטופלה על ידי צוותי מד"א.

פאראמדיק מד"א תומר פיין , סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר בשנות העשרים מחוסר הכרה עם פצעי ירי, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

כוחות גדולים של צבא ומשטרה עורכים מרדף אחר המחבלים שנמלטו עם הרכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי ברכב שבו נסעו, מסוג סוזוקי בצבע כחול, הוחלפו לוחיות הרישוי השייכות למאזדה MPV שהורדה מהכביש בשנת 2019.

בעקבות זאת, הוכרז ביישובי האזור ברוכין, עלי זהב, פדואל, לשם, יקיר, רבבה, קרית נטפים, מעלה ישראל וברקן, נוהל אביר לילה ג'.

מדובר צה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני של הפיגוע באריאל עולה כי שני מחבלים הגיעו ברכב לעמדת השמירה בכניסה המערבית לעיר, ירו למוות במאבטח במקום ונמלטו. לוחמי חטיבת הקומנדו, סיירת צנחנים, גדוד 636 ויחידת מרעול פתחו בסריקות. כוחות מתוגברים של צה"ל יחד עם שב״כ ומשטרה בשילוב מאמץ מודיעיני, במרדף אחר המחבלים."

כמו כן, דובר צה"ל פנה לכלי התקשורת שפרסמו את התיעוד וביקש להסירו. "‏סרטון הפיגוע בכניסה לאריאל רץ ברשתות החברתיות, פוגע בנפגעים באירוע, במשפחותיהם ובחקירת הפיגוע. אנו מבקשים שלא לשדרו בתקשורת ולא להעבירו בקבוצות וברשתות", נמסר בהודעת דובר צה"ל.

צילום הרכב של המחבלים ממנו בוצע הירי. צילום ממצלמות האבטחה
צילום מסך, find-car.co.il
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
ראש העיר בהודעה לתושבים. צילום: דוברות עיריית אריאל

Back to top button