מבזקיםרצועת עזה

הג'יהאד האסלאמי: "המשוואה משתנה – צבא האויב הולך להגן ולא לתקוף"

דובר גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האסלאמי בעזה, אבו חמזה אמר היום (שבת) כי הפיגוע שבוצע אמש באריאל הוא מתנה לרגל יום ירושלים הבינלאומי אותו מציינים ביום שישי האחרון של חודש הרמדאן, "המבצע ההירואי שהוביל להריגת שומר ההתנחלות "אריאל" אתמול בערב יום שישי הוא מתנה לעם הפלסטיני ולכל האנשים החופשיים ביום קודס הבינלאומי". אמר אבו חמזה.

הוא הודה, בהצהרתו לתקשורת בעזה, לכל העמים שציינו אתמול את יום קודס הבינלאומי כאות להבעת תמיכה וסולדיריות עם העם הפלסטיני והדגיש כי "מיליוני האנשים שנענו לציון יום קודס הבינלאומי בצעדות והפגנות ברחבי העולם נתנו תקווה ליום השחרור הקרב ובא של היישות הציונית מפלסטין" .

עוד הוסיף אבו חמזה כי "העמים החופשיים שנשאו את הסיסמה של אל-קודס במרכז ההפגנות המסיביות של מיליוני המונים שהתקיימו בתימן, איראן, לבנון, סוריה, אלג'יריה, עיראק, פקיסטן, תוניסיה ושאר מדינות נוספות בעולם, הבהירו בכך כי זהו אישור ברור שאל-קודס הוא כור ההיתוך ומצפן של אותם אנשים ישרים בשעה שאחרים רדומים ובוחרים בנורמליזציה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבו חמזה אף הודה לכל צירי ההתנגדות ולמנהיגים שנשאו דברים לציון האירוע ובראשם המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית של איראן, עלי חמינאי. הוא הסביר כי "חמינאי העניק לאירוע הזה תוכן מובהק בכך שעורר את המאבק והג'יהאד של העם הפלסטיני והתנגדותו, העומד היום על קרקע יציבה ונלחם באויב הציוני בעזה, בג'נין, בירושלים ובכל הערים הכבושות. המשוואה משתנה כאשר צבא האויב הולך להגן ולא לתקוף"

דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי בעזה, אבו חמזה

Back to top button