מבזקיםרצועת עזה

מנהיג חמאס, סינוואר: "ערביי ישראל הפתיעו אותנו שלא איבדו תקווה"

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר נשא היום (שבת) נאום בנוכחות אישים פוליטיים רבים ואנשי אליטה חברתית לראשונה, כמעט לאחר שנה מאז הופיע בחודש מאי 2021.

בתחילת נאומו בירך סינוואר את פעילי "מורביטון" במסגד אל-אקצא, זקנים, נשים ובני נוער ואמר: "אלוהים יברך אתכם שמעולם לא עזבתם את חצרות מסגד אל-אקצא."

סינוואר הדגיש כי "הפעולות ההרואיות האחרונות במדינה הכבושה הוכיחו שהישות הציונית חלשה יותר מקורי עכביש" והצדיע למבצעיהן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מנהיג חמאס יחיא סינוואר בנאום ברצועת עזה

הוא בירך את איראן על תמיכתה בעם הפלסטיני ואמר, "אלוהים יברך את הרפובליקה האסלאמית של איראן שלא היססה לעשות כל מאמץ יקר וזול למען ירושלים".

בהתייחסו לעימות האחרון בשנה שעברה עם ישראל אמר סינוואר: "במאי אשתקד כשהכיבוש תקף את מסגד אל-אקצא המבורך שלפנו את חרב ירושלים כדי להגן על אל-אקצא והוכחנו שאל-אקצא אינה לבד וכי עמנו והאומה שלנו תעשה הכל לקיים את חובתם אם היא תופר. חרב ירושלים הולך ומתרחב, בזכות אללה ובזכות אל-אקצא. בשנה שעברה לא תיארנו לעצמנו שהגדה המערבית תהיה הפתעה כל כך גדולה כשערבים בתוך ערי הכיבוש הראו שלעלום לא איבדו תקווה בפלסטיני, הערבי והמוסלמי. תוכנית הכיבוש שערך המודיעין שלו כדי לכרות את ראש ההתנגדות בעזה (תוכנית ההונאה בשומר החומות), הייתה לחינם".

"חרב ירושלים לעולם תהיה מונפת וזאת עד לשחרור או השיבה", אמר סינוואר והדגיש כי "ירושלים היא הציר", "זו הסיסמה שעליה חגגו המוסדות והגופים ביום ירושלים הבינלאומי השנה".

בנאומו הסביר סינוואר את סוד המספר "1111" עליו דיבר בעבר ואמר כי המספר הזה מצביע על מספר הטילים שישוגרו במטח הראשון בעימות הקרוב עם ישראל. הוא ציין כי המספר בא לצייו את תאריך מות המנהיג הפלסטיני יאסר ערפאת שמת ב-11/11/2004.

סינוואר אף איים על ישראל ואמר כי "אני אומר לכל העולם ולמנהיגי הציונות שלא נאפשר לחזור להפרות האלה על מסגד אל-אקצא המבוך ואם כן, תתכוננו לקרב גדול עם האויב הציוני".

עוד ציין כי "הסתערות הכיבוש על כיפת הסלע והמתפללים במסגד אל -אקצא אלה תמונות שאנחנו לא רוצים לראות ומי שיחליט לחלל את אל-אקצא בקרב מנהיגי ישראל יביא לחילול של אלפי בתי כנסת בישראל וברחבי העולם. אנחנו לא רוצים להפוך את הקרב הזה לקרב דתי, אבל אם הכיבוש רוצה את זה אנחנו מוכנים לאתגר".

יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה
יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה
יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה
יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה
יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה
יחיא סינוואר לפני נאומו ברצועת עזה

Back to top button