מבזקיםצבא וביטחון

נתפסו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באריאל

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, הימ״מ וצה״ל נעצרו הערב (שבת) שני המחבלים שביצעו את פיגוע הירי אשר אירע אמש (שישי) בעמדת האבטחה בכניסה לאריאל בו נרצח מאבטח בן 23 אשר עבד במקום.

המחבלים שנעצרו בכפר קראוות בני חסן במחוז סלפית שבמרחב החטיבה המרחבית אפרים, הועברו להמשך חקירת שב״כ. המעצר היה ללא ירי או התנגדות.

כמו כן, ‏שני הנשקים אשר שימשו את המחבלים בביצוע הפיגוע נתפסו גם הם במהלך המעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שני הנשקים שנתפסו בפעילות. צילום: דוברות המשטרה.

"כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור ועם כל מי שסייע להם." נמסר מהמשטרה.

מבדיקה עולה כי אביו של אחד המחבלים הוא איש חמאס בכיר מאוד שהיה גם מקורבו של "המהנדס" יחיא עייש, שחוסל ע"י ישראל בפתח ביתו ברמאללה ב-1998. בנוסף היה מלווה באופן קבוע את רב המרצחים של תנועת חמאס אחמד יאסין.

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס הערב למעצר המחבלים על ידי הימ"מ – היחידה הלאומית של משטרת ישראל ללוחמה בטרור ואמר: "שוב כוחות הימ"מ של משטרת ישראל בהובלת שירות הביטחון הכללי ובסיוע של צה"ל, סוגרים מעגל ומביאים למעצר של מחבלים נמלטים."

עוד הוסיף המפכ"ל כי "מרגע שהתרחש האירוע הוקפצו כוחות הימ"מ שביצעו סריקות נרחבות עד לאיתור הימצאותם של המחבלים בכפר קראוות בני חסאן. הודות לפעילות מקצועית ונחושה של לוחמי הימ"מ הצלחנו לשים את היד על המחבלים והנשקים ששימשו אותם. המעצר הערב הוא מסר נחוש שמבטא את מדיניות משטרת ישראל שפועלת בכל החזיתות ועם כל יחידותיה, לרבות היחידות המיוחדות, בכדי לסכל טרור ולעצור את כל מי שפגע או מבקש לפגוע באזרחי ישראל ואנשי כוחות הביטחון."

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "אני מבקש למסור את תנחומיי למשפחתו של המאבטח שנרצח כשהוא מגן בגופו על עמיתתו מול המחבלים, אמש באריאל. כוחות הביטחון שמו הערב את ידם על המחבלים. אין טרוריסט שלא נגיע אליו ונבוא איתו חשבון. המלחמה שלנו מול הטרור ארוכה. יחד ננצח".

שר הביטחון בני גנץ הגיב ואמר: "אני מבקש לשבח את השב"כ, כוחות הימ"מ וצה"ל, ששמו ידם על המחבלים שביצעו את הפיגוע אתמול באריאל ולהשתתף בצער משפחת המאבטח שנרצח. מדינת ישראל תמיד ניצחה את הטרור, ונעשה כל מה שיידרש, בכל הגזרות, בכל זמן ובכל האמצעים, בכדי להביס אותו גם בימים האלו."

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button