צרכנות

מה עושים כשצריך לכתוב ברכה לקולגות בעבודה?

קרדיט תמונה FREEPIK

היחסים שבין העובדים למנהלים במקום העבודה הם מערכת יחסים שיכולה להיות מורכבת ולא תמיד היא אחידה בין משרדים או מקומות עבודה. כאשר צריך לכתוב ברכה למישהו מהם, או אפילו למנהל – אין ספק שמדובר במשימה מורכבת ולא פשוטה. לפעמים צריך לכתוב בשפה רשמית שאינה פשוטה אפילו לחשיבה עליה, יכול להיות שמדובר באדם קשוח ששומר בקפדנות על שרשרת הניהול במקום וגם פשוט יכול להיות שהעובד שעליו מוטלת משימת הכתיבה לא מרגיש שהוא מספיק מוכשר לעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר. הפתרון הוא פנייה אל אתר אינטרנט שנקרא עדן ברכות והוא מרכז אינספור ברכות שכבר נכתבו על ידי אנשים אחרים (ללא פרטים מזהים, כמובן) ומהן אפשר לשאוב רעיונות והשראה לקראת כתיבת ברכה באופן עצמאי).

איך האתר עוזר בכתיבת ברכות?

לפעמים כל מה שצריך זה לקרוא את המילים של אדם אחר כדי לקבל מוזה שתניע לביצוע הפעולה הדרושה. אחרי שקוראים ברכה למנהל שנכתבה על ידי אנשים אחרים – אפשר להבין את רוח הדברים ולהתחיל לכתוב את הברכה הרלוונטית אשר עומדת על הפרק. לפעמים מה שצריך זה רעיון שמישהו אחר כבר חשב עליו ולאחר מכן צריך לבצע התאמות כאלה ואחרות על מנת שהברכה תתאים למנהל המדובר ותשקף את מערכת היחסים שלו עם העובד שכותב את הברכה. בסופו של דבר המנהל לא יודע שהברכה מבוססת על ברכה שכתבו אנשים אחרים ולבטח הוא יתרגש לקרוא ולדעת שחושבים עליו ומעריכים אותו. אחרי שקוראים שתיים או שלוש ברכות שכבר נכתבו על ידי אנשים אחרים אפשר להבין את הדברים שבדרך כלל נכתבים בברכות כאלה ואז הרבה יותר קל ליישם את זה באופן עצמאי. זו הגדולה של אתר המאגרים של הברכות ויש בו כדי להקל מאד על לא מעט אנשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להתגבר על אתגר הכתיבה

אין ספק שיש אינספור אנשים שרואים בכתיבת ברכה אתגר של ממש. יש כאלה שאפילו נכנסים ללחץ ומעדיפים לעשות כל מטלה אחרת ובלבד שלא יצטרכו לכתוב. בדיוק עבורם אתר המאגרים הומצא והוא יכול לעזור להם מאד. כבר לא צריך להילחץ ולא צריך לנסות להתחמק. פשוט צריך לקרוא כמה ברכות שכבר כתבו בעבר, להבין איך לבצע התאמות כך שהברכה תתאים למנהל המדובר ובמידה שמצליחים – תמיד מומלץ להוסיף מילים אישיות שבכל זאת מגיעות מעומק הלב ומבטאות רגשות אישיים. בדרך זו אפשר להצליח לרגש את המנהל ולהעלות חיוך גדול על הפנים שלו, ללא קשר לאירוע אשר בגינו מלכתחילה כותבים את הברכה. אף אחד לא צריך לדעת מה המקור של הברכה ואפשר לקבל לא מעט מחמאות על המילים שנכתבו. מכאן שאתר זה יכול להתאים לכל אחד ומומלץ מאד לעשות בו שימוש.

Back to top button