חדשות הארץמבזקים

הלם: קצין הכבאות הוותיק והמוערך לקה בליבו במהלך יום גיבוש ומת

בשירותי הכבאות לא מצליחים לעכל את האסון שפקד אותם עם היוודע דבר מותו של קצין הכבאות, הוותיק והמוערך.

במהלך יום גיבוש של אנשי המזכירות הביטחונית שנערך היום (ראשון) בשביל ישראל, לקה טפסר משנה אליק (אליהו) אלבז בדום לב במהלך ההליכה, התמוטט ונפטר.

טפסר משנה אליק אלבז ז"ל. צילום: דוברות כבאות והצלה
טפסר משנה אליק אלבז ז"ל. צילום: דוברות כבאות והצלה

טפסר משנה אליק אלבז ז"ל, בן ה-48 תושב פתח תקווה, שירת במערך הכבאות 28 שנים כלוחם אש וכמפקד ובשנה האחרונה שירת כנציג בכיר של מערך הכבאות במשרד לביטחון הפנים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טפסר משנה אלבז צמח בזרוע המבצעית של מערך הכבאות ומילא שורה של תפקידים פיקודיים במחוז דן ובהם סגן ומ"מ מפקד תחנת בני ברק וכן ראש ענף חקירות וחירום.

חבריו ופקודיו מתחנת בני ברק מתארים אותו כלוחם וכמפקד אהוד, ערכי ומקצועי שפעל מתוך תחושת שליחות, אהבת המקצוע ותחושת ערך חיי האדם.

מחרתיים (שלישי) הוא היה אמור לקבל דרגת טפסר משנה בטקס בהשתתפות השר אך למרבה הצער, קרה האסון, ואליק אלבז הועלה לדרגת טפסר משנה היום לאחר מותו.

הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי הביע תנחומיו למשפחה וציין: "טפסר משנה אליק אלבז, קצין ערכי, מקצועי ונעים הליכות תרם את מיטב שנותיו לשמירה על ביטחון הפנים של ישראל. נזכור את תרומתו האישית כמי שהיווה מפקד, דוגמא ומופת למערך הכבאות. לכתו בטרם עת הוא אירוע מצער וכואב, אנו מחבקים ומאמצים אל ליבנו את משפחתו היקרה".

השר לבטון הפנים עמר בר-לב כתב בעמוד הטוויטר: "בכאב גדול קיבלתי היום את הידיעה המרה על מותו הפתאומי של טפסר משנה אליק אלבז ז"ל, שכיהן כנציג הבכיר של מערך הכבאות וההצלה בלשכתי. אליק היה איש מקצוע מהמעלה הראשונה, אבל מעל הכול היה אדם מיוחד במינו, שכולו לב והיום הלב הזה נדם. אני משתתף באבלה הכבד של המשפחה. יהי זכרו ברוך."

מסע ההלוויה יצא כעת (בשעה 19:00) מבית המשפחה ברח' יעל רום 6 בפתח תקווה, לבית העלמין סגולה.

Back to top button