מבזקיםמשפטי/פלילי

32 חודשי מאסר למורשע בביצוע מעשים מגונים בבת 8

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) על גדעון לוי, שהורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 8, שלושים ושניים חודשי מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי בסך 80,000 למתלוננת.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי הפרקליטות, לפני כשנתיים הגיעה הקטינה לבית הנאשם, המצוי בשכנות לביתה, יחד עם אחיה הקטנים. שלושת האחים יצאו לחצר ביתו ושיחקו שם. הנאשם לקח כיסא והתיישב בסמוך לקטינה והיא התיישבה על ברכיו. בשלב זה החל לבצע בה מעשים מגונים, הקטינה ביקשה ממנו להפסיק, מספר פעמים, עד שהפסיק. מיד לאחר מכן חזרה הקטינה עם אחיה לביתה.

במהלך ניהול התיק, העידה הפרקליטות את הקטינה בבית המשפט, ולאחר מכן, הודה הנאשם בכתב האישום והורשע, כאמור, בביצוע מעשים מגונים בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים. בשלב הטיעונים לעונש הדגישה התובעת עו"ד יעל ריצ'קר מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) את חומרת האירוע, את העובדה כי הנאשם ניצל את תמימותה של הקטינה ואת אמון משפחתה. כמו כן נטען כי הנאשם הודה בביצוע העבירות רק לאחר שמיעת עדות הקטינה בבית המשפט, שנאלצה להעיד על האירוע הקשה ולתאר אותו בפירוט. על כן ביקשה התובעת לקבוע בעניינו של הנאשם מתחם עונש הולם בין 32 חודשי מאסר לבין 60 חודשי מאסר בפועל ולגזור עליו 40 חודשי מאסר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קבע כי, "המתלוננת, חרף גילה הצעיר, העידה על מעשיו של הנאשם. עדותה הייתה ברורה ובהירה. ניתן היה להתרשם כי מדובר בילדה מיוחדת, יוצאת דופן, לחיוב כמובן, והיא העידה בתום לב על דברים כהווייתם…מתסקיר נפגעת העבירה שנערך בעניינה ניתן ללמוד על מידת פגיעה רבה שנגרמה לנפגעת ולמשפחתה…בשל חומרתן של עבירות המין, והפגיעה החמורה בגופם ובנפשם של הקורבנות מדיניות הענישה היא חמורה. מטרתה להגן על הציבור מפני עבירות מעין אלה, להרתיע עבריינים פוטנציאלים ולבטא את הסלידה ממעשים אלה, בפרט כשהם נעשים בקטינים".

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button