מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ מגיב לדברי ראש אגף המבצעים במשטרה: "כל הפיגועים היו רק מצד אחד"

ראש אגף המבצעים במשטרה, ניצב סיגל בר צבי סיפרה היום על פעולות המשטרה במהלך תקופת הרמדאן ואמרה: "בחודש הרמדאן נאלצנו להתמודד עם קיצוניים משני צידי המתרס". יש מי שלא אהבו את דבריה והחליטו להגיב בחריפות. "הסימטריה שעושה ראש אגף מבצעים במשטרה שבה היא משווה בין התוקפים למותקפים היא סימטריה פסולה ופוליטית" אמר חבר הכנסת איתמר בן גביר בתגובה.

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז: "ההתבטאות של ראש אגף המבצעים סיגל בר צבי לפיה "בחודש הרמדאן נאלצנו להתמודד עם קיצוניים משני צידי המתרס" היא תמצית הביטוי של משטרת 'מדינת כל אזרחיה' ולא משטרת המדינה יהודית. לידיעת ראש אגף המבצעים במשטרה סיגל בר צבי בחודש הרמדאן נרצחו בפיגועים בת"א ובאריאל ארבעה יהודים. בנוסף ל-11 נרצחים שנרצחו לקראת חודש הרמדאן בבאר שבע, בחדרה ובבני ברק. כל הפיגועים היו רק מצד אחד של המתרס ולא מהצד היהודי".

יו"ר עוצמה יהודית, חה"כ איתמר בן גביר בתגובה לראש אגף המבצעים במשטרה: "הסימטריה שעושה ראש אגף מבצעים במשטרה שבה היא משווה בין התוקפים למותקפים היא סימטריה פסולה ופוליטית, שמנסה להצדיק מעשי טרור ואלימות נגד יהודים. הגיע הזמן שבמקום שמשטרת ירושלים תנסה להצדיק טרור היא תשמור על אזרחי המדינה. כניעה מזמינה טרור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button