חדשות הארץמבזקים

השר לבכירי שב"ס: "סייעתם לנו למנוע הסלמה חמורה במצב"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נשא דברים הערב (שני) בטקס מינויים והענקת דרגות, לרגל יום העצמאות של שירות בתי הסוהר.

השר בר-לב לבכירי שב"ס: "הצלחתם למנוע את שביתת הרעב שתוכננה ערב חודש הרמדאן על ידי אסירים ביטחוניים, שהיה בה כדי להבעיר את יהודה ושומרון; הפעילות המשולבת שלכם במהלך תקופת הרמדאן, בה קלטתם ביעילות מרשימה את אותם גורמים מסיתים ומסוכנים, סייעה לנו למנוע הסלמה חמורה במצב".

"אני מבקש, בהזדמנות זו, להביע את הערכתי בראש ובראשונה לך, נציבת שירות בתי הסוהר רב-גונדר קטי פרי, ולסגל הפיקוד הבכיר, על כי הצלחתם למנוע את שביתת הרעב שתוכננה ערב חודש הרמדאן על ידי אסירים ביטחוניים, שהיה בה כדי להבעיר את יהודה ושומרון, ואף לפגוע בחופש הפולחן לכל הדתות בהר הבית.ידעתם לפעול בנחישות, באחריות, בגמישות ובשיקול דעת, תוך שאתם מבינים את מורכבות המשימה ורגישותה. ואתם ראויים לכל שבח על כך." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "זאת ועוד: הפעילות המשולבת שלכם במהלך תקופת הרמדאן, בה קלטתם ביעילות מרשימה את אותם גורמים מסיתים ומסוכנים, סייעה לנו למנוע הסלמה חמורה במצב. בכך הוכחתם, פעם נוספת, שאתם חלק מהותי מעוצמתה הביטחונית של מדינת ישראל. כשר לביטחון הפנים אני מתחייב בפניכם להמשיך ולפעול כדי שהתנאים הללו ישתפרו, כי ברור לי מקומו של שירות בתי הסוהר בחיינו: ללא שירות בתי סוהר חזק, לא תהיה דמוקרטיה חזקה".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נשא דברים הערב (שני) בטקס מינויים והענקת דרגות, לרגל יום העצמאות של שירות בתי הסוהר
צילום: דוברות השר לביטחון הפנים

Back to top button