מבזקיםפוליטי / מדיני

כסיף דורש מגנץ: "לבטל את נוהל "כניסה ושהייה של זרים ליהודה ושומרון" לאלתר!"

חה"כ עופר כסיף ממפלגת חד"ש ברשימה המשותפת, קרא לשר הביטחון בני גנץ לבטל את מה שנקרא "נוהל כניסת זרים ליהודה ושומרון" (הגדה המערבית הכבושה) שפורסם ב-20 בפברואר וצפוי להיכנס לתוקף ב 20 במאי הבא.

כסיף אמר במכתבו: "חבריי לסיעה ואני שוללים את הכיבוש הישראלי בכל השטחים אשר נכבשו ב- 67' ללא יוצא מן הכלל, ונוהל זה רק מוכיח עד כמה עמוק, מסואב, נפשע ופולשני הכיבוש הישראלי. ׳להודיע בכתב אל הגורם המוסמך… תוך 30 יום מתחילת הקשר׳ כמו-גם ההגדרה של ישראל הכובשת מתי מבחינתה ייחשב ׳יום תחילת הקשר׳ מבליטים את עזות המצח והחוצפה של הכיבוש הישראלי כפי שבאה לידי ביטוי גלוי וחסר כל בושה להתערב אף בחיי האהבה של בגירים".

והוסיף: "הניסיון להיכנס לנבכי רגשותיהם של הפלסטינים, לקבוע מתי קשר רומנטי מתקיים ומתי לא מבחינת ישראל, להגדיר באופן משפטי גס מהו טווח הזמן להגדרת קשר רומנטי משל היה מוצר-מדף אשר יפוג תוקף אם לא יוצהר קבל עם ועדה – כל אלו משווים אופי רודני וקהות חושים מוחלטת לחיי הפרט ולבחירותיו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

והמשיך: "אין ולא יכולה להיות כל טרוניה לממשלת ישראל הכובשת כנגד פניותינו, אשר תימשכנה ביתר שאת, לגורמים בינלאומיים למען יחזקו לחציהם כנגד מדיניות גלויה ובוטה שכזאת המתערבת בחייהם הזוגיים של הפלסטינים, כפי שמפורסמת לכל דכפין. טוב היה לו במקום נהלים אשר נועדו להעמקת הכיבוש, הייתה ישראל משקיעה מאמצים בלהפסיק להיות כובשת".

צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

Back to top button