מבזקיםתאונות דרכים

אישה בת 40 נהרגה בתאונת דרכים סמוך לבאר שבע

אישה כבת 40 נהרגה לפנות בוקר (שלישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 25 סמוך לבאר שבע. צוותי כיבוי חילצו את ההרוגה והפצועים לידי כוחות הרפואה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחג עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בה בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. ארבעה פצועים פונו לבית החולים סורוקה במצב בינוני. אישה כבת 40 פונתה עם חבלות בגפיים, אישה כבת 30 פונתהעם חבלה באגן, ושני גברים כבני 18 ו- 26 פונו עם חבלות.

פאראמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "מדובר בתאונה קשה, ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר התנגשות, אחד היה במרכז הכביש והשני עף לשולי הדרך, ברכב נסעו 3 נשים בשנות השלושים הנהגת והנוסעת היו בהכרה מלאה ויצאו מהרכב עם חבלות ובמצב בינוני, במושב האחורי נלכדה אשה בשנות השלושים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, מהרכב השני שהיה במרכז הכביש, יצאו הנהג כבן 26 וצעירה כבת 18 הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים."

אריאל פחימה חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נוסעת ברכב נהרגה וגופתה חולצה מהרכב ע"י צוותי הכיבוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמעון זגורי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לשתי נשים שנפצעו באורח בינוני (ששהו ברכב של ההרוגה) ולגבר ואשה שנפצעו קל מהרכב הנוסף שמעורב בתאונה".

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה חשד לתאונה חזית-אחור בה התנגשו שני כלי רכב. נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב.

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button