חדשות הארץמבזקים

צעקות וגידופים לעבר בנט במהלך הטקס הממלכתי: אחד המוחים פונה באלונקה

עם עלייתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט לפני זמן קצר (רביעי) לדוכן הנואמים בטקס הזיכרון הממלכתי לחללי פעולות האיבה, החלו קריאות וצעקות רבות נגדו מבני המשפחות השכולות שנכחו בקהל.

"אתה נוכל" צעקו לו מהיציע. הצעקות נמשכו מספר דקות, בהן נראה רה"מ בנט כי הוא מכיל את המחאה ואף אמר "המשפחות השכולות הן קדושות. מותר לכן לצעוק ומותר לכן לכאוב".

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

לאחר מכן, מספר אנשים, גם הם בני משפחות שכולות קמו וצעקו לעברם "תהיו בשקט". חלקם קראו לעברם בזלזול ואמרו "מספיק עם הפרובוקציות האלה, כל שנה אותו דבר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחד מבני המשפחות שצעקו במחאה לעבר ראש הממשלה, פונה באלונקה לקבלת טיפול רפואי, לאחר שלא חש בטוב.

ארגון אלמנות ויתומי צה״ל מסרו בתגובה לאירועים בהר הרצל: ״אסור לערב פוליטיקה ביום הזיכרון, אין לזה מקום. בקרב המשפחות השכולות יושבים אלמנות ויתומים, אחים והורים מכל קצוות הקשת הפוליטית. במעמד אירועי יום הזיכרון, יש לבקש את המאחד, ולהתרחק כמה שאפשר מכל מה שמפריד בינינו ביום יום”.

יו"ר ארגון יד לבנים, אלי בן שם, אמר בעקבות קריאות הגנאי לעבר ראש הממשלה נפתלי בנט במהלך טקס הזיכרון לחללי פעולות האיבה: "בשם אלפי משפחות שכולות אנו מגנים בתוקף את אלו שפגעו בקדושת הר הרצל ובזכרם של החללים. אני מצר על כך שיש בקרבנו גורמים קיצונים, שפוגעים ביום המאחד הזה"

צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button