חדשות הארץמבזקים

המשטרה: גורמי טרור וגורמים עוינים מפיצים פייק ניוז לגבי הר הבית

משטרת ישראל פרסמה לפני זמן קצר (רביעי) הודעה בנושא הפרסומים בימים האחרונים בנוגע למתרחש בהר הבית ולשינוי נהלי העלייה למקום.

לשון ההודעה: "במהלך הימים האחרונים מופצים ברשתות החברתיות דברי הסתה לאלימות משולבים בפרסומים כוזבים ושקריים רבים לגבי הר הבית, זאת במטרה להתסיס את השטח ולהסית לאלימות והפרת הסדר. פרסומים אלו מופצים, בין היתר, ע״י ארגוני טרור שמנסים להשתמש בהר הבית ובצעירים בכדי לשרת את מטרותיהם. מדובר בפרסומים כוזבים חסרי כל אחיזה במציאות ופרסומם נעשה בכדי להטעות את הציבור, להסלים ולהסית. יובהר כי הניסיון הפסול והמגוחך לנצל את המקומות הקדושים להסתה ואלימות ולשרת את מטרותיהם של ארגוני טרור מכל סוג שהם- לא יובילו לשינוי המציאות בשטח."

"אנו קוראים לציבור לא להישמע לפייק ניוז ולהסתה פרועה זו, שמופצת ברובה ברשתות החברתיות ע״י גורמים עוינים ובעלי אינטרס זר. יובהר כי אין כל שינוי ולא צפוי כל שינוי בנוהג הקיים מזה שנים רבות בהר הבית והמקומות הקדושים בכלל, הן בהקשר של תפילות מוסלמים במקום או של ביקורי תיירים מחו״ל וישראלים בהתאם לכללי הביקור ושעות הביקור המקובלות. כל מי שיפר את הסדר, יסית לאלימות, יתפרע וינהג באלימות מכל סוג שהיא – יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות. כל תמיכה, הזדהות או פעילות במסגרת ארגוני טרור – תטופל ע״י כוחות הביטחון בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים שברשותנו." הוסיפו במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: חיים זך/ לע"מ

Back to top button