חדשות הארץמבזקים

מאות רצו בשומרון לזכרם

מאות בני אדם רצו לזכר הנופלים בשומרון, כאשר כל רץ נושא שם של נופל אחר • יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "ריצה שיש בה משמעות - מתחברת לעבר ושואפת לעתיד". יעל שבח: "מיזם מרגש"

מאות בני אדם רצו בישובים ברחבי השומרון לזכר הנופלים. זאת כחלק ממיזם: "רץ לזכרו" של מחלקת הספורט של המועצה האזורית שומרון.

כל רץ נשא על גופו, שם של נופל אחר, ורץ לזכרו. בגוש קנה רצו מעל 100 בני אדם. אחד הרצים מתיאס אלוש שרץ לזכרו של איליה קירביץ' שנרצח בפיגוע ב 2001, אמר: "זה מיזם מרגש, ומחבר, קראתי על איליה, ושמחתי להנציח ולכבד את זכרו, ביום הזה". יעל שבח שזיהתה את שם בעלה רזיאל על תמונת אחד הילדים שרצו במיזם אמרה: "מיזם מרגש, נותן הרגשה שכולם באמת יחד ביום הזה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "המיזם מאפשר לקהילה ביום הזה להתחבר לנופלים ולנצור את זכרם דרך הספורט והריצה. ריצה שיש בה משמעות, שמתחברת אל העבר ושואפת אל העתיד בדרך וברוח שהנחילו לנו הנופלים. אנחנו נמשיך לרוץ, וננצח את אויבינו" סיכם דגן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במועצה האזורית שומרון נפלו במלחמות ישראל ובפעולות האיבה 98 גברים נשים וטף. המועצה הקימה מחלקה מיוחדת לטיפול במשפחות השכולות, ואתר הנצחה מיוחד לנופלים.

בין הרצים. הילד הנושא את שמו של הרב רזיאל שבח.

צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button