חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל ביקר את קצין המסתערבים שנפצע בפיגוע בחדרה

לאחר לילה ארוך של פעילות, הגיע הבוקר (שישי) המפכ"ל לבית החולים שיבא תל השומר, לבקר את משפחתו של הלוחם מג"ב שנפצע באורח קשה בעת שנדרס על ידי גנב רכב. בנוסף ביקר המפכ"ל את רפ"ק ת', קצין המסתערבים שנפצע קשה בפיגוע בחדרה בזמן שחתר למגע לחיסול המחבלים. המפכ"ל, רנ"צ יעקב שבתאי שהתעקש לקיים את הביקור שתוכנן מראש, ביקש לחזק את משפחתו של הלוחם שנדרס ולאחל לו החלמה מהירה.

צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי אמר למשפחה: "במשימה שלקחנו על עצמנו במשטרת ישראל ובמג"ב, ישנם סיכונים רבים הן במשימות אל מול הטרור, והן אל מול הפשיעה. אלברט פעל בנחישות גדולה במטרה לעצור גנב רכב והוא הביא בפעילותו ליישום כל ערכי המשטרה. תפקידנו כמשטרה להגן ולשמור על אזרחי ישראל, ובמקרים האלה גם לסגור מעגל ואני שמח שהצלחנו להביא למעצרו של החשוד בדריסה. אנחנו לצידכם, עוטפים, מחזקים ונסייע בכל מה שרק אפשר."

צילום: דוברות המשטרה

בנוסף הגיע המפכ"ל לבקר את רפ"ק ת' שנמצא בשיבא בתהליך החלמה ושיקום. רפ"ק ת' המשרת ביחידת המסתערבים של מג"ב, נפצע כשחתר למגע אל מול המחבלים בפיגוע הקשה בחדרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל שמכיר את רפ"ק ת' משירותו ביחידת המסתערבים (השניים שירתו יחד), איחל לו החלמה מהירה. השניים החליפו חוויות משירותם המשותף ביחידת המסתערבים של מג"ב. עם סיום הביקור שב המפכ"ל לחפ"ק שמנהל את המצוד אחר המחבלים.

Back to top button