חדשות הארץמבזקים

קיצוץ יחידות הדיור ביו"ש: "ממשלת נפתלי בנט מייבשת ההתיישבות"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הגיב לפני זמן קצר (שישי) בחריפות להודעת המנהל האזרחי על קיצוץ של 1800 יחידות דיו"ר ביו"ש, באישור יחידות הדיור הצפוי השבוע.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תוקף בחריפות קשה את הממשלה וראש הממשלה נפתלי בנט. זאת בעקבות הודעת המנהל האזרחי על אישור 4000 יחידות דיור בלבד במועצת התכנון העליונה הצפויה להתכנס בשבוע הבא. התכנסות לה מחכים בהתיישבות למעלה מ 8 חודשים: "הממשלה בראשות נפתלי בנט הופכת למייבשת ההתישבות. הממשלה הזו מפקירה גם את הנגב וגם את יהודה ושומרון והיא תיפול! נמאס לנו מהספינים! בניגוד לכל ההצהרות, הממשלה מקצצת ביחידות דיור בשומרון: יותר מ-1800 יחידות דיור הורדו ע"י לשכת ראש הממשלה מסדר היום!"

"כל תוכניות המתאר בשומרון שהן לא ב"גושי ההתיישבות", גם בהגדרה המקלה ביותר בשמאל, הורדו – תוכניות בישובים כמו כפר תפוח ומבוא דותן הורדו מסדר היום למרות ההבטחות הברורות שניתנו בכל השלבים. ציבור אוהבי ארץ ישראל והציבור ההגון בישראל – הרוב הגודל של אזרחי המדינה – לא יעבור לסדר היום על הפגיעה הבוטה בזכות בסיסית של חצי מיליון תושבי יו"ש. נמאס לנו מהספינים! הממשלה הזו תסיים את ימיה". הוסיף דגן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: מועצה אזורית שומרון

Back to top button