מבזקיםרצועת עזה

חמאס: "האיומים להתנקש בחיי יחיא סינוואר לא מפחידים אותנו"

חבר הלשכה המדינית של חמאס, עיזאת אל-רישק התייחס הערב (שישי) לאיומים הנשמעים בישראל להתנקש בחיי יחיא סינוואר או מי מראשי התנועה ואמר כי "מסע האיומים וההסתה הישראלית לא מפחידים אותנו".

אל-רישק הסביר בהצהרתו לתקשורת כי "האיומים האלה הם ניסיון כושל להרגיע את עדר המתנחלים המבועתים והם רק מגבירים את הנחישות שלנו להגן על ירושלים ול-אקצא. נמשיך לעשות זאת עד לסיום הכיבוש והסנטימטר האחרון של אדמותינו."

דובר חמאס חאזם קאסם אמר כי "האיומים של הכיבוש לרצוח את הנהגת התנועה אינם חדשים, ואנחנו רגילים לתקליט השבור הזה. הסתה לחיסול מנהיג התנועה בעזה, יחיא סינוואר, לא מפחידה את חמאס וההתנגדות נגד הכיבוש לא תיפסק. כוחות הכיבוש שרצחו בעבר את מנהיגי התנועה ובראשם השייח' אחמד יאסין, מייסד התנועה, רק חיזקו את קו ההתנגדות שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד ציין כי "איומי הכיבוש לרצוח את ראשי התנועה מעידים על הבלבול ממנו סובל הכיבוש כתוצאה מפעולות ההתנגדות, והכיבוש אחראי לכל מה שקורה כתוצאה מהפרובוקציות שלו במסגד אל-אקצא המבורך."

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר
קריקטורה שפורסמה ברשתות הערביות

נציין כי מאז אירע הפיגוע הרצחני אמש באלעד, בכירים רבים לשעבר במערכת הביטחון, פוליטיקאים ואישי ציבור קוראים לחזור למדיניות החיסולים ברצועת עזה.

חבר הכנסת איתמר בן גביר קרא מיד לאחר הפיגוע להפציץ את ביתו של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר: "במדינה מתוקנת, מטס חיל האוויר היה מוריד עכשיו טילים על ביתו של יחיא סינואר שקרא לבצע פיגועים עם נשק וגרזנים ומחסל אותו. ככה גודעים טרור".

בן גביר העלה את תמונתו של סינואר עם כוונת חיסול.

כזכור, בשבוע שעבר קרא סינוואר לצעירי הגדה המערבית וערביי ישראל, לצאת ולבצע פיגועים. בסרטון ההסתה הוא אמר כי "מי שיש לו רובה שישתמש ברובה ומי שאין לו רובה אז בסכין קצבים, ברזן או בכל סכין אחרת".

נאום ההסתה של יחיא סינוואר

Back to top button