איראןמבזקים

השחקן של "טהרן" שהביך את משמרות המהפכה באיראן

וסיליס קוקלני (vassilis koukalani) שמשחק בסדרה "טהרן" שמשודרת בערוץ "כאן 11" הצליח להביך את משמרות המהפכה האיראניים עד כדי כך שהם היו חייבים להוציא הודעה רשמית כדי להסיר מהם את ה"בושה".

וסיליס קוקלני שמשחק את מפקד משמרות המהפכה האיראניים בסדרה "טהרן"

וסיליס קוקלני הוא שחקן וסופר שנולד בגרמניה לאב איראני ולאם יוונית בשנת 1969. בשנת 1980 עבר מטהראן להתגורר באתונה, בירת יוון. בשנת 1995 סיים את לימודיו באקדמיה האמריקאית לאמנויות דרמטיות בניו יורק ואף למד תיאטרון בברלין. הוא עובד כשחקן באתונה מאז שנת 2001 וידוע בזכות סרטים בהם שיחק כמו כיכר אמריקה (2016), קומנדו ודרקונים (2021), קנדהאר ועכשיו גם כמפקד משמרות המהפכה בסדרת הריגול המצליחה "טהרן".

בסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות נראה ואסיליס מצולם עם נשים שהציג אותו כאחד ממפקדי משמרות המהפכה. הסרטון עורר מבוכה גדולה שכן באיראן לא נהוג שגבר יתרועע עם נשים חשופות ובמדינה אף יש משטרת צניעות שמקפידה באדיקות על צניעותן של הנשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הסרטון של וסיליס קוקלני שהופץ ברשתות החברתיות והביך את משמרות המהפכה האיראניים

במשמרות המהפכה האיראניים המבוכה הגדולה לא הותירה להם ברירה והם היו חייבים לפרסם הודעה רשמית בה דחו את הטענות כי מדובר במפקד שלהם, "לאחרונה, שוחרר סרטון של איראני באינטראקציה עם נשים בחו"ל, שהציג אותו כאחד ממפקדי משמרות המהפכה וכבעלים של התמונה לעיל! הבעלים של תמונה זו הוא שחקן יווני-איראני המתגורר בגרמניה בשם ואסיליס קוקאלני, שכיכב בסרט על איראן שעשה המשטר הציוני, המשודר בימים אלה ואין לו שום קשר לאיראן ולמשמרות המהפכה."

התמונה שפורסמה באיראן לצד הודעת משמרות המהפכה

Back to top button