מבזקיםצבא וביטחון

יידוי אבנים לעבר כוחות משטרה וכלי רכב בירושלים: מספר חשודים נעצרו

כוחות המשטרה של מחוז ירושלים עצרו בימים האחרונים מספר חשודים באירועים שונים של הפרות סדר אשר כללו יידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה ולעבר כלי רכב בירושלים.

כך למשל, ביום שישי האחרון נעצרה על ידי שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב המוצבים בעיר העתיקה, חשודה (19) פלסטינית תושבת רמאללה באיו"ש לאחר שהתעמתה עם כוחות המשטרה. החשודה שנעצרה, הועברה לחקירה במשטרה תוך שהתברר כי הנה מוגבלת כניסה ובעת מעצרה גידפה לוחמת מג"ב ולכך צירפה אמירות לאומניות ושבח למחבלים.

14 עצורים בהפרות סדר ויידויי אבנים לעבר כוחות משטרה בשכונת א-טור בירושלים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

במהלך חקירתה ובסיוע של מרכז השליטה של המשטרה בעיר העתיקה, התברר כי אותה חשודה הייתה אף מעורבת ביידוי אבנים לעבר כוחות המשטרה שפעלו בשערי הר הבית במהלך השבוע האחרון. מעצרה של החשודה הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי החקירה במספר ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרים נוספים במהלך סוף השבוע האחרון, נעצרו מספר חשודים קטינים תושבי ירושלים לאחר שיידו אבנים לעבר כלי רכב שחלפו במקומות שונים ברחבי העיר. כתוצאה מיידוי האבנים, נגרם נזק למספר כלי הרכב. בפעילות מהירה של בלשי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון בהכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, החשודים אותרו, נעצרו והם הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

מהמשטרה נמסר: "מעצרים אלו מתווספים למעצרים רבים שבוצעו בחודש האחרון ע״י משטרת מחוז ירושלים שפעלה בנחישות תוך מיצוי יכולות ואמצעים רבים ומגוונים לאיתור והכוונת כוחות לעבר החשודים במעשים הללו. אנו נמשיך לפעול כל העת כלפי כל גילוי אלימות, הפרת סדר ציבורי וידויי אבנים וחפצים נוספים בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע. מקרים שכאלו יתקלו בתגובה נחושה ובלתי מתפשרת של כוחות המשטרה, תוך חתירה מתמדת למעצר החשודים ומיצוי הדין עם מפרי הסדר ופורעי החוק באשר הם."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button