חדשות הארץמבזקים

גופות המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה יועברו למשפחותיהם

גופות שני המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה, איימן אגברייה ואיבראהים אגברייה, תושבי אום אל פחם יועברו הלילה לידי משפחותיהם הלילה (שני) בשעה 03:00 בתנאים מגבילים.

בהודעה שנמסרה למשפחת אגברייה צוין כי הלוויות יתקיימו במהלך השבוע ואדם אחד יהיה אחראי לקיום הלוויות שיתבצעו בזה אחר זה בבית העלמין באום אל פחם. בכל לוויה לא יעלה מספר המשתתפים על 50 ובסך הכל בשתי הלוויות 100 משתתפים. כמו כן לא תתאפשר במהלך הלוויות הנפת שלטים ודגלים מסיתים המביעים הזדהות עם המפגעים, מעשיהם או עם ארגוני טרור. ולא יותרו תהלוכות, כך שכל המשתתפים יגעו בכלי רכב למקום הקבורה.

המשפחה אף נדרשה להפקיד 50,000 ש"ח לשם הבטחת קיום התנאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב להחזרת גופות המחבלים: "ממשלת השמאל הקיצוני בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד ממשיכה לעודד את הטרור הערבי. במקום להטיל סנקציות על משפחות המחבלים כדי לייצר הרתעה ולהילחם בטרור, בנט ולפיד נלחמים על שלימות הקואליציה כדי שהממשלה לא תיפול. עם ישראל מואס בהנהגה זו. עם ישראל רוצה ממשלה יהודית-לאומית כבר בכנסת הנוכחית. ניר, אביר, איילת ויום טוב – בכם תלוי הדבר. עם ישראל מצפה שתהיו נאמנים לצו מצפונכם".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "גופות מחבלים לא מחזירים. כדי להרתיע את המפגע הבא, אסור להחזיר גופות מחבלים ארורים, אלא להעלים אותם. בנט פועל הפוך ממה שטען בעבר שאסור להחזיר גופות מחבלים, כי זה פוגע בביטחון המדינה, בקצב הרפיסות של ממשלת הדמים, בנט עלול לשלוח גם את נציג הממשלה להשתתף בלוויה".

המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה
המחבלים שביצעו את הפיגוע בחדרה
המחבלים שחוסלו בזירת הפיגוע בחדרה

Back to top button