צרכנות

פרקטים לשדרוג הבית

קרדיט תמונה אתר צמרת פרקטים

כאשר עוברים לבית חדש או לבית משופץ, יש הרבה מאד התלבטויות לגבי עיצוב הבית ונראותו. זו הסיבה שישראלים רבים נעזרים במעצב פנים אשר מסייע להם בחשיבה וביישום של רעיונות מקוריים ויצירתיים.

אחד הנושאים שהיה עליו קונצנזוס עד לא מכבר היה ריצוף ועד לפני כמה שנים הייתה חשיבה של בעלי הנכס אם לרצף באריחי קרמיקה, אריחי שיש, או מרצפות רגילות. אך בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מעדיפות להתקין פרקטים בכמה חדרים בבית או בכל רחבי הבית וזאת לאור היתרונות והמראה הייחודי שלו.

בחירה של פרקטים לשדרוג הבית

ההיצע של הפרקטים הוא מאד נרחב, אך יש הבדלים מהותיים ביניהם. זו הסיבה שמעצב הפנים מעניק הכוונה ממוקדת ומקצועית ללקוחות שלו לקראת בחירת לוחות הפרקט, כדי שתהיה זו האופציה והמושלמת עבורם, בהתאם ליתרונות ולחסרונות של כל אחת מהאופציות ועל פי ההתאמה העיצובית המיטבית.

פרקטים למינציה

פרקטים למינציה בנויים משלוש שכבות כשהעליונה מבניהן היא המדבקה אשר מוצמדת בהליך הייצור ויוצרת את הדגם הספציפי. היצרנים המקצועיים של פרקטים למינציה כמו קוויק סטפ, מייצרים שורה ארוכה מאד של דגמים יפהפיים בעלי טקסטורות יוצאות דופן. מעצב הפנים מסייע לבעלי הנכס בבחירת הדגם אשר יוצר שילוב מנצח של לוחות העץ, עם הריהוט והציוד בחדר זה כדי ליצור סינרגיה ביניהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרקטים למינציה מתאימים מאד להתקנה בכל אחד מחדר הילדים, בחדר השינה ובחדר העבודה. יש אפשרות לקנות פרקטים למינציה בגוונים בהירים, כהים ואף כהים מאד. קיימות גם אופציות של סטריפים הכוללים כמה גוונים אשר שזורים זה בזה וכך קל ליצור התאמה אופטימלית לאור השייכות לרהיטים, לציוד בחדר זה ולצבעי הקירות.

פרקטים עץ טבעי

פרקטים עץ טבעי הם מרשימים מאד בנראותם. ברבים מהם אפשר להבחין בטבעות העץ שמקיפות את הגזע שלו. מדובר בדוגמאות שהן מרגיעות לאור התחשוה שהטבע נכנס הביתה. בנכסים שבהם מעוניינים להתקין מערכת חימום תת רצפתית, כדי לחמם את הבית בימי החורף הקרים, אפשר להתקין רק פרקטים עץ טבעי וזאת לאור המסוגלות של לוחות העץ הללו להימצא פרקי זמן ארוכים בחום הגבוה.

פרקטים PVC

פרקטים PVC  הם פרקטים חדשניים שקיימים בשוק רק שנים בודדות. מדובר בחומר ייחודי שכולל בהליך הייצור שלו גם חומרי איטום ולכן הוא מתאים להתקנה במיקומים שיש בהם לחות. כמו לדוגמה בחדרי אמבטיה שבהם המים החמים של המקלחות יוצרים שכבה מהותית של לחות וגם עבור מטבחים שבהם הבישול בסירים יוצר כמות גדולה של אדים.

משטחי הפרקטים הללו מותאמים לכך ולכן הם עמידים ומסוגלים להישאר ללא כל פגם תקופות ארוכות וזאת למרות הלחות וכמויות זעירות של מים שרואים מעת לעת. פרקט זה קיים בכמה גוונים ומעצב הפנים מסייע ללקוחות לבחור את הצבע המתאים ביותר.

יצרנים מובילים של לוחות פרקטים

התקנה של פרקטים מתבצעת אחת לכמה שנים כיוון שמדובר בחומר איתן ולכן הוא מחזיק מעמד שנים רבות. לכן המגמה היא לרכוש סטריפים של פרקטים שהם בטיב מעולה ומיוצרים על ידי היצרנים המוביל בעולם. הטוב ביותר מבין יצרני הפרקטים בעולם הוא קוויק סטפ היצרן הבלגי האיכותי, אשר מייצר לוחות עץ בטיב מעולה תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות.

בעלי הנכס או המתקינים המקצועיים של לוחות העץ, מניחים את הלוחות זה לצד זה ולאחר מכן הם מחברים כל לוח עץ לשול הלוח שנמצא לצידו. בתנועות לחיצה קלות מחברים את שני הלוחות זה לזה בדרך זו ולאחר ששומעים את צליל הקליק, ברור שהלוחות מחוברים זה לזה באופן הרמטי ולכן הסיכוי שהם ייפתחו הוא קלוש ביותר.

הלקוחות שמעריכים את החומרים האיכותיים מעדיפים לרכוש את אחד הדגמים המעולים של קוויק סטפ, כיוון שאין מדובר בפריט שרוכשים לעיתים תכופות, אלא יוצרים כעת את ההתאמה העיצובית לשנים רבות קדימה.

Back to top button