צרכנות

רוצים לדעת מה ערך הדירה שלכם? זה הזמן לבדק בית

קרדיט תמונה אתר freepik

מחירי הנדל"ן בישראל עולים בקצב מטאורי ולא אחת בעלי נכסים שמעוניינים למכור אותם, אינם מודעים לשווי האמיתי של הנכס במחירי השוק.

מצבו הפיזי של הנכס

יש גורמים רבים שמשפיעים על ערכו של הנכס, כמו הרמה הכללית של סביבת המגורים, האוכלוסייה המקומית, מיקומו של הנכס, גודלה של הדירה, הערך המוסף שלה ועוד. אחד הנושאים המשפיעים ביותר על ערך הדירה הוא מצבה הפיזי. לכן לפני שמציעים את הדירה למכירה, מומלץ להזמין מהנדס אזרחי אשר יבצע בדק בית מדוקדק ברחבי הדירה כדי לעלות על כשלים אם הם קיימים, דבר שעלול לגרור בקשה של הקונה להפחתת השווי הכספי שלה.

ביצוע בדק בית רוחבי בדירה

מהנדס אזרחי בוחן על פי רשימת הצ'ק ליסט שלו את כל הנושאים הטכניים בדירה וזאת באמצעות מכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית, מכשירי מדידה שונים כמו מד לחץ מים, מד לחות, פלס דיגיטלי ומכשירים טכנולוגיים נוספים, אשר מעניקים מענה רוחבי לכל נושא הקשור לתשתיות ולהנדסה בכל בית.

המצב הפיזי של כל נכס

ככל שמדובר במבנה וותיק, כך קיימת סבירות גבוהה יותר לבעיות שונות שיצוצו תוך כדי הבדיקה כמו לדוגמה בעיות של חוסר איטום, בלאי, שחיקה, רטיבות בקירות, או מים כלואים מתחת למרצפות בחדרי האמבטיה, השירותים או במטבח. כמו כן הימצאותו של רגז ראדון במרתפים ובמקלטים ובדיקה לגבי הנזקים שנותרו מפעולות אקוטיות אשר קרו בעבר אשר יצרו השלכות שונות כמו הצפה, שריפה, נזק של רוחות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקצועיות זה שם המשחק

אנחנו עוטפים את הבעיה מכל היבטיה ולכן מבצעים מלבד הבדיקה של הפן ההנדסי גם הערכה של שמאי מקרקעין וכל זאת בליווי של עורך דין מקרקעין שמתמקצע בנושאים הללו. בתום הבדיקה המקיפה מקבל הלקוח חוות דעת מקצועית מפורטת ביותר אשר מכילה את כל התוצאות והמסקנות של הבדיקות שבוצעו. בכל מקום בו זוהו כשלים יקבל הלקוח מידע מפורט על היקפה של הבעיה, מהן אופציות לביצוע תיקון של המצב הקיים ומהן העלויות המשוערות של ביצוע פרויקט זה.

עריכת שיפוץ לפני מכירה הנכס

כאשר מחליטים לבצע שיפוץ קטן או גדול בנכס, הלקוח יודע מראש על פי הטבלה שהוא קיבל מה יש לבצע וכך קל לו הרבה יותר לתאם את הפעולות הנדרשות מאנשי המקצוע השונים, כדי שהבית יהיה תקין לחלוטין וללא כל בעיות פיזיות. בתום פרויקט זה, מהנדס בניין מבצע בדיקה מקיפה נוספת של בדק בית, כדי לוודא שכל הכשלים טופלו כראוי.

כעת אפשר להציע את הבית למכירה כשהוא במצב מושלם וכך הלקוחות הפוטנציאליים לא יוכלו לנהל משא ומתן לגבי הפחתת מחיר הדירה, לאור מצבה הפיזי הכושל לכאורה. בדרך זו יוכלו בעלי הנכס לקבל את הסכום הגבוה ביותר האפשרי עבור מכירת הנכס.

 

Back to top button