חדשות הארץמבזקים

עורך הדין הגיע לדיון והופתע: דגל אש"ף הונף בכניסה לבית המשפט העליון

עו"ד עדי קידר מארגון 'חוננו' שהגיע היום (שני) לדיון בבג"ץ, זיהה בכניסה מספר בני מיעוטים ופעילי שמאל מניפים דגל אשף בכניסה למבנה בית המשפט העליון. לטענתו, הפעילים הניפו את הדגל זמן רב במקום והם לא נעצרו או עוכבו.

"בדרכי לדיון בערעור על מעצרו המנהלי של א', בעוד אני תוהה איך יכול להיות שתקופה כה אלימה כנגד יהודים מוצעים צווי מעצר מנהלי כנגד יהודים, קיבלתי את התשובה בכניסה לבית המשפט העליון", מתאר עו"ד קידר.

עוד הוסיף קידר ואמר: "בכניסה למקום אני מזהה אנשים עומדים עם דגל פלסטין ואין פוצה פה ומצפצף. נראה כי הממשלה שחלק מחבריה עומדים מאחורי אותו דגל איבדה את עצמה לדעת ומפקירה את ביטחונם של אזרחיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דגל אש"ף הונף בכניסה לבית המשפט העליון
צילום: עו"ד עדי קידר ארגון חוננו

מ'חוננו' נמסר: "נזכיר כי על פי חוק נאסר להניף דגל אשף בתחומי המדינה, שטחי יהודה ושומרון וכן רצועת עזה. בהסכמי אוסלו הפסיקה המשטרה לאכוף את האיסור הזה ודגלי ארגון הטרור מתנופפים בשטחים רבים. עם זאת בהפגנות אוסרת המשטרה על שימוש בדגלים אלו מכיוון והנפת הדגל תביא להפרתו של שלום הציבור, ועל כן היא נוהגת להחרים את הדגלים במקרים כדוגמת ההפגנות במזרח ירושלים, דבר שכאמור לא קרה כעת בזמן שהוא הונף בכניסה לבית המשפט העליון בירושלים. עוד נזכיר כי בשבועות האחרונים היו תגובות זועמות במערכת הפוליטית על הנפת דגלים אלו ברחבת הר הבית במהלך ימי הרמאדן."

Back to top button