לבנוןמבזקיםרצועת עזה

הפלגים בעזה וחיזבאללה העלו את הכוננות – חוששים ממתקפת פתע ישראלית

בעקבות התרגיל "מרכבות אש" של צה"ל שהחל השבוע ויימשך כחודש, התכנסו היום (שני) ראשי פלגי ההתנגדות ברצועת עזה והחליטו על העלאת מצב הכוננות.

בהצהרה של החדר המשותף של סיעות ההתנגדות ברצועת עזה נמסר כי "ההנהגה מודיעה על העלאת מצב הכוננות והמוכנות של כלל הזרועות והמערכים הצבאיים זאת במקביל להכרזת האויב על תחילת חודש תמרון המלחמה, שאותו כינתה "מרכבות האש". ”

עוד צוין בהצהרה כי ההתנגדות נמצאת בדריכות שיא אם ישראל תחליט לבצע מעשה טיפשי (כלשונם) "ההתנגדות עוקבת אחר התנהגות האויב בציפייה שתבצע איוולת כלשהי נגד עמנו. אנו מבטיחים לכם, לאנשינו ולעמנו, שההתנגדות תישאר המגן שלכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוקדם יותר, מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נשא דברים בנאום הבחירות ובו מסר דברים דומים לאלה של הפלגים ברצועת עזה. הוא אמר כי אם ישראל תמנע מחיזבאללה להפיק גז ונפט במימי הים הים התיכון מול חופי לבנון גם חיזבאללה תמנע זאת מישראל. על התרגיל הצבאי "מרכבות האש" אמר כי כלל יחידות ההתנגדות של הארגון נכנסו למצב של כוננות עליונה על מנת להיות מוכנים במידה שישראל תיפתח במתקפת פתע. "ההתנגדות עומדת במוכנות מלאה לכל מעשה טיפשי שישראל תעשה כלפי לבנון", אמר.

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, חסן נסראללה

Back to top button