מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ עבאס נגד המשותפת: "דקירה בגב של החברה הערבית"

ח"כ מנסור עבאס תקף היום (שלישי) בחשבון הפייסבוק את הרשימה המשותפת על רקע התנגדותה להצעת אי האמון שהגישה אתמול האופוזיציה.

ח"כ עבאס כתב: "דקירה בגב של החברה הערבית ושל רע"מ. על הרשימה המשותפת להתנצל בפני הקהילה הערבית ובפני רע"מ, אשר מנהלת מזה שנה את מאבקה של הקהילה הערבית להשגת זכויות ופתרון בעיותיה. זאת, לאחר החלטתה להקפיא את החברות בקואליציה, הנושאת את כל לשון הרע, האשמות והתקפות מצד כלל הצדדים. במשך שנה שלמה המשיכה הרשימה המשותפת להשמיץ ולתקוף את רע"מ והאשימה אותם בבגידה, דחיינות ומיקוח על זכויות החברה הערבית. אתמול, הצביעה הרשימה בעד מתון אמון בממשלה ושכחו את הצהרותיהם כי 'מדובר בממשלה הגרועה ביותר בתולדות ישראל. די היה אם הייתם נמנעים בהצבעה של הליכוד, נתניהו לא היה מצליח להרכיב ממשלה חלופית ולהפיל את הממשלה הנוכחית, אז למה המידע השגוי, הכשלים והשקרים?".

ח"כ עבאס הוסיף: "מה השתנה? האם הממשלה היא שמשנה, או שנחשפה המציאות. האם העסקאות מתחת לשולחן עומדות כנגד הזכויות והעקרונות? איך שכנעתם את עצמכם לדקור את החברה הערבית ואת רע"מ, בזמן שהיא עדיין מנהלת משא ומתן עם הממשלה הנוכחית על מנת להגיע להישגים ולזכויות למען הקהילה הערבית, לאחר ההחלטה להקפיא את החברות בקואליציה?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, מועצת השורא מתכנסת בשעה זו בכפר קאסם כדי להחליט אם המפלגה תתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת שתוגש מחר. כמו כן, תדון המועצה בהמשך החברות בקואליציה של רע"מ.

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

Back to top button