מבזקיםתאונות עבודה

גבר בן 50 נהרג ממעלית משא שקרסה עליו בבית מלון בירושלים

גבר כבן 50 נהרג לפני זמן קצר (רביעי) ממעלית משא שקרסה עליו בבית מלון בירושלים. כוחות כיבוי פעלו לחילוץ הגבר, והעבירו אותו לידי אנשי הרפואה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה וכונני צוות הצלה ביצעו בו בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אליהו בן חמו, סיפר: "כשהגענו למלון הובילו אותנו אל גבר שסבל מחבלת ראש משמעותית והיה מחוסר הכרה. לאחר שחולץ ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

אבי פרעס חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל (עובד מטבח) שנפגע ממעלית משא שמחצה אותו למוות. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כוחות כיבוי פעלו לחילוץ גופתו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פארמדיק 'צוות הצלה' קובי מנדלסון יחד עם החובש יוני אור מתנדבי 'צוות הצלה' מוסיפים, כשהגענו למקום הכווינו אותנו לעבר פועל כבן 50 אשר ככה"נ נלכד מתחת למעלית שקרסה במהלך תיקון, יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א ביצענו בו בדיקות רפואיות ולמרבה הצער עקב אופי הפציעות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום.

רשף שלומי הרוש, מפקד משמרת תחנת האומה שפיקד על פעולות הכיבוי, אמר: "בשעות אחר הצהריים קיבלנו קריאה על עובד המלון שנלכד בפיר המעלית. עם הגיענו למקום מצאנו אדם לכוד בין דופן המעלית לפיר. ביצענו חילוץ באמצעות כלים הידראוליים ומסרנו אותו לידי גורמי רפואה שלצערנו נאלצו לקבוע את מותו".

מתנדב זק״א שטיפל בזירה סיפר: ״מדובר בעובד במלון כבן 50 שבמהלך עבודתו נפגע ממעלית משא, כשהגענו למקום הפועל שכב סמוך למעלית מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית ופראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

חוקרי המשטרה יחד עם זיהוי פלילי החלו באיסוף ממצאים ועדויות בזירה ודיווח אודות התאונה הועבר לגורמי משרד העבודה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: כבאות והצלה לישראל, מחוז י-ם
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות כב"ה

Back to top button