מבזקיםמשפטי/פלילי

חשוד שריסס שוטרים בגז פלפל ונמלט באמבולנס, נתפס ונעצר – צפו בתיעוד

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרה היום (חמישי) חשוד בן 39 ממחנה הפליטים שועפאט שבצפון-מזרח ירושלים שהשתתף אמש בהפרת סדר אלימה בבית חנינא.

החשוד, שהפר את הסדר והתנגד למעצר ריסס לעבר השוטרים גז פלפל והחל בריצה לעבר אמבולנס של הסהר האדום שהיה בקרבת מקום. השוטרים רדפו אחרי החשוד שהמשיך להתנגד למעצר בכוח, ובמהלך ניסיון לעצור אותו חשודים נוספים שהתגודדו מסביב הפריעו לשוטרים ואף זרקו לעברם מים והדפו את דלת האמבולנס על גבו של השוטר שנאבק עם החשוד בתא הנהג. בשלב מסוים הצליח החשוד לשלב הילוף ונמלט בנסיעה עם האמבולנס תוך כד שהשוטרת נופלת על הארץ ונחבלת קלות. ניסיון מעצר השוטרים תועד ופורסם ברשתות החברתיות.

תיעוד האירוע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

בעקבות האירוע החמור, המשטרה פתחה בסריקות ובחקירה נחושה של חוקרי ורכזי המודיעין במפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים, זאת במטרה לאתר ולעצור את החשוד במעשה. בהמשך האמבולנס אותר ונחשפה זהותו של החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום בצהריים עצרו כאמור בלשי ימ״ר ירושלים את החשוד במעשה. הוא נעצר בירושלים, נלקח לחקירה בימ״ר ירושלים ובהמשך חוקרי המשטרה יבקשו להאריך את מעצרו.

מעצר החשוד. צילום: דוברות המשטרה
מעצר החשוד. צילום: דוברות המשטרה

כזכור, אמש בשעות הערב, החלה הפרת סדר בציר 20 בבית חנינא, בהשתתפות מאות מפרי סדר שחסמו את ציר התנועה וקראו קריאות הסתה. שוטרים פעלו במקום הדפו את מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר.

במהלך הפרות הסדר, מספר חשודים יידו אבנים וזרקו בקבוקים לעבר כוחות המשטרה ורכבים שנסעו באזור. כתוצאה מכך, נפגעו באורח קל ארבעה שוטרים שפעלו במקום ונזקקו לטיפול רפואי.

כוחות המשטרה שפעלו לפיזור הפרת הסדר והדיפת מתפרעים עצרו 10 חשודים. החשודים נעצרו בגין תקיפת שוטרים, ידויי אבנים, תלישת דגלי ישראל והפרת הסדר הציבורי.

החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במחוז ירושלים והיום הובאו שבעה מהחשודים להארכת מעצרם בבית המשפט.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך לפעול בנחישות וביד קשה נגד מפרי הסדר ופורעי החוק שינסו לפגוע בשוטרים ובאזרחים.

Back to top button