חדשות הארץמבזקים

תיעוד של אחמד טיבי עוזר למעוכב לברוח משוטרים מעורר סערה | צפו

חה"כ אחמד טיבי שוב עולה לכותרות. לפני זמן קצר (חמישי) נצפה טיבי כשהוא מתעמת עם שוטרים ועוזר להבריח נער שעוכב על ידם בירושלים. טיבי נראה צועק לעבר השוטרים "מה אתם עושים? תפסיקו עם זה", ולאחר מכן נראה מושך בחוזקה את ידיו של הנער שעוכב על ידי השוטרים, מה שגרם לשוטר לאבד את אחיזתו בנער שברח, כשהשוטרים דולקים אחריו.

בתגובה לסרטון ארגון 'בצלמו' מסר: "הדם של השוטרים על הידיים של היועמ"ש מנדלבליט שסרב בכל תוקף להגיש כתבי אישום נגד היבא יזבק ואיימן יודע וסמי אבו שחאדה שתקפו והסיתו שוב ושוב. אנחנו קוראים ליועמ"ש החדשה להתערב עוד היום להורות על הסרת חסינות טיבי מעצרו וכן הגשת כתבי אישום נגד עודה יזבק ושחאדה על הסתה לטרור ואלימות."

עו"ד נתי רום מארגון 'חוננו' הגיש לפני זמן קצר תלונה במשטרה נגד טיבי על הפרעה לשוטר וסיוע והימלטות ממעצר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חה"כ איתמר בן גביר הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "תראו את המחבל ותומך הטרור אחמד טיבי, מפריע לשוטרים בעת מילוי תפקידם, הודף ודוחף שוטר, ואם לא די בכך מבריח עצור ממעצר. תגידו לי אתם מה זה, אם לא סיוע לפורעים ותמיכה בטרור. משטרת ישראל הפרקליטות, לטיפולכם!"

בנוסף, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, פנה במכתב ליועמ"שית גלי בהרב-מיארה וביקש לחקור את ח"כ אחמד טיבי על הפרעה לשוטרים בעת מילוי תפקידם. במכתבו ציין בן גביר כי "מהסרטון עולה באופן ברור שח"כ טיבי תוקף שוטרים ומסייע לחשוד להימלט ממעצר".

בן גביר הוסיף: "לטיבי אין חסינות לעשות מעשים שכאלה וחסינות חברי הכנסת לא נועדה לאפשר להם לעשות עבירות פליליות ולא ברורה לי ההתנהלות , גם כלפי טיבי וגם כלפי עודה וחברי כנסת נוספים מהרשימה המשותפת שהם מתועדים כאשר הם מבצעים עבירות פליליות, אך משום הדין לא ממוצה איתם".

השר לבטחון פנים עמר בר-לב אמר בתגובה: "אני רואה בחומרה את התנהגותו של ח"כ אחמד טיבי, כאשר פגע היום בפעילותם של שוטרים בירושלים בביצוע תפקידם. שוטרי ושוטרות משטרת ישראל פועלים במציאות מורכבת, והניסיון לשבש את עבודתם הוא בלתי נסבל – בוודאי כאשר מדובר בחבר כנסת שמנצל לרעה את חסינותו. ח"כ טיבי יודע שבמקרה ויש לו טענות כלפי המשטרה – הוא יכול לפנות ישירות אליי."

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button