מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ אייכלר מגיב לדברי השרה מיכאלי: "מעשה ערמומי, צבוע, מחוצף ובלתי אנושי"

חה"כ ישראל אייכלר נאם היום (חמישי) בכנסת, והתייחס בתחילת דבריו לדברי הבלע החמורים של שרת התחבורה, מרב מיכאלי כנגד התורה הקדושה אשר לדבריה "מתעמרת בנשים".

צילום: יוסי זמיר, לע"מ

בפתח דבריו אמר אייכלר: "מה שעשתה יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה הוא מעשה בלתי אנושי, בלתי הגון ובלתי מקובל בשום פרלמנט בעולם, ובכלל, בשום יחסים בין בני אדם. לא הייתה לה אפשרות לקבל זכות דיבור, אבל התקנון אומר שאם מציעי החוק מסכימים הם יכולים לתת לדבר. הרב משה גפני והרב אורי מקלב הגישו הצעת חוק לעזור לעגונות. היא באה בערמומיות בלתי אנושית וביקשה לעלות לדבר. הם הבינו שהיא בטח רוצה לשבח את העזרה שלהם לאישה עגונה באמצעות החוק לבטל כרטיסי אשראי ממעגנים."

"ומה היא עשתה בפועל? עלתה לנאום, כשהיא יודעת שהרב גפני והרב מקלב מייצגים מילוני יהודים שמאמינים שהדבר הקדוש ביות הוא תורת משה שניתנה לנו בהר סיני, והיא באה ואומרת שהתורה הקדושה שכתבה את דין הגט, מתעמרת בנשים. צריך להיות כ"כ צבוע חצוף ולא אנושי כדי לעשות את זה דווקא על גבם של חברי כנסת שזה הדגל שלהם." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ אייכלר התייחס לדברי רה"מ ביום הרצל: "הדברים מביאים אותי למחשבה אודות מה שקרה במליאה ביום הרצל. עומד פה ראש הממשלה ומספר בעזוז על הרב אליהו חיים מייזל שהתנגד לציונות ונכדו עשה את הסדר האחרון בגטו וורשה לפני שנשלח לרכבת באושוויץ. הוא אמר את הדברים במין צליל כזה של התנצחות: הנה, התנגדו לציונות, והלכו לאושוויץ. לפני שאסביר לכם מה הייתה ההתנגדות לציונות הכפרנית, אשאל, האם לאושוויץ נסעו רק אנטי ציוניים? מישהו יעז לספור כמה דתיים, כמה שאינם דתיים, הלכו שם? מי עשה פעם את מצהלות הניצחון הללו נגד הקרבנות? אולי היו כאלו, אבל לא ראשי ממשלות."

עוד אמר אייכלר: "הערבים טוענים שעם ישראל בא לכאן לארץ פלסטין. יהודי דתי אומר שהתורה מיניקה לנו את הזכות על הארץ. אבל כשבאה שרה במדינה, ומאשימה את התורה שהיא מתעמרת בנשים, היא שומטת את הזכות שלה לשלוט על הארץ הזאת. סבא של השרה, ד"ר קסטנר, היה צריך לברוח מהונגריה בשואה כי הרגו שם יהודים. אבל היום אפשר לשוב ולחיות שם בחפשיות. לא כופים גיטין על נשים. מה הסיבה שלכם לחיות כאן? מה התשובה שלכם נגד הפלסטינים שמתעקשים שיפו וארץ ישראל היא שלהם? הרב יוסף חיים זוננפלד זצ"ל רבה של ירושלים, פרסם בתקופת המאורעות מודעה בערבית שאנחנו לא מחפשים לכבוש מאף אחד שום דבר, אלא רק לחיות כאן בארץ ישראל."

צילום: אתר הכנסת

בנוסף, אמר: "זאת הסיבה שגם הרב מייזל מלאדז' עצמו חתם על קול קורא לעלות לארץ ישראל. אני לא יודע למה בנט לא יודע את זה, אולי לא לימדו אותו. כל ההתנגדות הייתה לציונות החילונית שרצתה לכפור בתורה ולמרוד בה'. החשש היה מפני שלטון יהודי שינגוד את תורת ישראל. זה בדיוק מה שקורה כאן. אני שוב רוצה למחות על ריקוד השמחה על דמם של מתנגדי הציונות בשואה. האם מישהו יעז להתריס שגם אחרי השואה, וגם אחרי הקמת המדינה, בכל שנותיה, נרצחו יהודים על קידוש ה?! אנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים יודעים שבתורה כתוב שהארץ שלנו, אבל קראנו: "ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה", לארץ ישראל יש בחילות מהחטאים. התרבות הרעה של השלטון הציוני גורמת לארץ ישראל להקיא. רק בזכות המצוות שהמאמינים עושים, הם שומרים על היהודים בארץ ישראל."

לסיום, אמר אייכלר: "ראש הממשלה הזכיר את התנגדותו של הרבי מחב"ד לציונות. גם זה סילוף. כאשר באו אנשי ביל"ו למהר"ש מחב"ד וביקשו ממנו שיתמוך בהם הוא אמר להם שביל"ו זה ראשי תיבות בית יעקב לכו ונלכה, אם רק יוסיפו את סוף הפסוק "באור ה'" הוא יתמוך בהם. הרב עקיבא יוסף שלזינגר שהיה עוד קודם התנועה הציונית הגה את כל הרעיונות של התיישבות, עבודה ושמירה בארץ ישראל. אתם תלמדו אותנו מה זו ציונות?! דבר אחד אל תעשו בבקשה, אל תהפכו את מדינת ישראל למקום שעוקר את היהדות. משום שרוב העם היהודי רואה בארץ ישראל מקום לעבודת ה' ומקום של קשר לתורת ישראל".

Back to top button