חדשות חוץמבזקים

סיפור מטורף: הציל ילדה בת 3, הפך לגיבור האומה וקיבל דירה במתנה

האירוע המטורף הבא מגיע אלינו מקזחסטן. ילדה כבת שלוש, טיפסה על מספר צעצועים בביתה שבעיר הבירה נור-סולטן, עד שהגיעה לאדן החלון בדירה שבקומה השמינית ונתלתה מחוץ לחלון כשהיא בין שמיים לארץ וזועקת לעזרה.

תיעוד האירוע. סבית שונטקבייב הציל חייה של ילדה בת 3 והפך לגיבור האומה.

שכנתה שגרה בקומת מתחתיה שמעה את הצעקות של הילדה ומיד הזעיקה עזרה. גבר מקומי שנחלץ מיד לעזרת הילדה, טיפס על החלון בדירת השכנה, תוך סיכון חייו והצליח לתפוס את הילדה בגובה של עשרות מטרים מהקרקע לקול תשואות העוברים והשבים שנתקפו בבהלה לנוכח המראות.

האיש, סבית שונטקבייב הפך מיד לגיבור האומה לאחר המעשה האמיץ. הוא סיפר כי מאותו רגע אנשים מכל רחבי המדינה התקשרו אליו על מנת להודות לו על גבורתו. משתמשי המדיה החברתית שיבחו אותו על אומץ ליבו ועל כך שהצליח להציל את חייה של הילדה הקטנה. "ראיתי אותה תלויה, המחשבה היחידה שעברה בראשי הייתה להציל אותה. באותו רגע לא יכולתי אפילו לחשוב על עצמי", שיתף שונטקבייב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: טוויטר @AkhRustam
צילום: טוויטר @niporwifi
צילום: טוויטר @niporwifi
צילום: טוויטר @niporwifi
צילום: טוויטר @niporwifi

לסבית, האיש האמיץ הוענקה מדליה מהמשרד למצבי חירום במדינה. הוא גם נפגש עם ראש עיריית הבירה שהבטיח לעזור לו ולתמוך בו ובארבעת ילדיו. ארגון צדקה מקומי תרם לגיבור ולמשפחתו דירה בנור-סולטן כמחווה של הכרת תודה.

ארגון הצדקה פרסם בעמוד האינסטגרם שלו כי "רק אדם בעל אומץ לב מסוגל לעשות מעשה שעלול לעלות בחייו. החלטות של גיבורים יכולות להיות פזיזות, לא מאוזנות ומסוכנות ולא תמיד מובילות לסוף טוב. החדשות על ההישג של סבית שונטקבייב הגיעו עד לישראל. בכנות, רעדתי מהמחשבה שהתוצאה הייתה יכולה להיות אחרת. אנו מעריצים ומודים באופן אישי לסבית על הצלת הילדה בת השלוש. אי אפשר שלא להעריך מעשה כזה. החלטנו שהגיבור ראוי להיות רגוע מעט מבחינת מציאת עבודה ולהרפות מהמחשבות על איך להרוויח כסף לצורך דיור משלו. ההחלטה שלנו היא לתת לגיבור דירת שלושה חדרים".

יש לציין כי בנוסף לדירה שקיבל, המדינה גם מחקה את כל חובותיו לרשויות.

Back to top button