חדשות הארץמבזקים

נתניהו גינה, מזכ"ל מפלגת העבודה תוקף: "דו פרצופיות ומשחק באש"

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו גינה היום (שישי) את המעשה של אילנה ספורטה חניה, תושבת אשקלון בת 65 שעל פי החשד שלחה את מכתבי האיומים וקליעים לבית משפחת בנט ואמר: "אני מגנה כל סוג של אלימות נגד ראש ממשלה או כל אדם אחר. אם יוכח שהחשודה אכן ביצעה את המיוחס לה חברותה בליכוד תופסק."

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני הגיב להודעת הגינוי של נתניהו ואמר כי "במשך שבועות ארוכים בחר נתניהו לשתוק ולמלא פיו מים חרף האיומים המסוכנים שנשלחו לרה"מ בנט ומסע ההסתה המפלצתי שמתחולל נגדו ונגד הממשלה כולה."

"הודעת" הגינוי המאוחרת של נתניהו היא הודעה רפה אשר הוא נמנע לבינתיים לפרסמה בחשבונותיו העיקריים ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר), חסרה התייחסות למכלול השלם של ההסתה שמתחוללת, ואף לא נעשית בקולו שלו ובאופן תקיף וחריף, ולא בכדי. כך לא נראה גינוי אמיתי אלא פייק גינוי." ציין חרמוני.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף כי "כפי שעשה לפני רצח רבין, גם היום נתניהו נוקט בדו פרצופיות ומשחק באש: מייצר באופן שיטתי דה לגיטימציה (להבדיל מביקורת מהותית) לממשלה ורה"מ נבחרים במדינת ישראל ובכך מאפשר ואף מביא להסתה קשה, ומולה הוא שותק או מגמגם מידי פעם כדי לצאת ידי חובה."

Back to top button