חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל: "נועם הציל רק לפני מספר שבועות את חיי סנ"צ ש' שנפצע מירי בג'נין"

מפכ"ל משטרת ישראל, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לפני זמן קצר (שישי) לנפילתו של לוחם ימ"מ, רס"ב נועם רז ז"ל, הבוקר בפעילות מבצעית בג'נין וספד לו.

"אנו מרכינים ראש לזכרו של נעם רז ז"ל שנפל בחילופי אש עם מחבלים." אמר המפכ"ל, "נעם היה בעל מסור, אבא למופת ומטובי הלוחמים של משטרת ישראל. נעם שהחל את שירותו כלוחם בימ"מ לפני 23 שנה היה בנוסף גם פרמדיק שהציל לא פעם חיים של לוחמים תחת אש האויב. שדה הקרב היה מוכר לו וכך גם הסכנות הטמונות בו, אך הוא השתייך לקבוצה קטנה וייחודית של שוטרים ולוחמים ששמו את טובת המדינה וביטחון אזרחיה בראש מעייניהם."

"רק לפני מספר שבועות העניק נעם טיפול רפואי מציל חיים לסנ"צ ש' שנפצע קשה מירי בהיתקלות של כוח ימ"מ עם מחבלים ליד ג'נין. גבורה וערכים היו טבועים בדמותו ובפעילותו המבצעית בימ"מ." הוסיף מפכ"ל המשטרה והדגיש כי "הוא הקדיש את חייו למען חבריו ביחידה ולמען המשטרה והמדינה. בימ"מ הוא יזכר תמיד כלוחם שנרתם לכל משימה, לוחם מלא צניעות וענווה שמשרת מתוך ערכי הציונות ואהבת המדינה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אנו מלווים, מחבקים ותומכים את משפחתו של נעם ז"ל בשעתם הקשה ביותר ונמשיך לעשות זאת לעד." הבהיר רנ"צ שבתאי והוסיף כי "הערכים שהובילו את נעם בחייו, יהיו מונצחים במותו ולאורם נחנך את לוחמינו ושוטרינו במשטרת ישראל. יהי זכרו ברוך".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button