מבזקיםצבא וביטחון

ראש מועצת בית אל על ניסיון הפיגוע: תוצאה טבעית של אזלת היד של הממשלה

מוקדם יותר היום (שישי) תצפיות צה״ל זיהו חשוד משליך בלוק לעבר רכב ישראלי ומנסה לפתוח את דלתות הרכב, בו היו אזרחים ישראלים, סמוך ליישוב בית אל שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין.

לוחם מגדוד המילואים 9221 שפעל בגזרת החטיבה היה במקום, פתח בנוהל מעצר חשוד לעברו שכלל גם ירי לעבר המחבל ובכך הביא לנטרולו.

החשוד פונה לקבלת טיפול רפואי כאשר בהמשך נמצאו עליו סכין ובקבוק חומצה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי אלון, ראש המועצה המקומית בית אל אמר בתגובה: "לצערנו התרחש ניסיון פיגוע בתושב היישוב, סמוך למחסום פוקוס. ב"ה באורח נס ובתושייה גדולה של התושב וחייל צה"ל, האירוע הסתיים ללא נפגעים. זהו אירועי חמור מאוד! דיברתי עם המח"ט ודרשתי בתקיפות להגביר את מערך האבטחה בצירים! בפרט בכביש הגישה מגבעת אסף ליישוב, שהוא הכביש היחידי המוביל ליישוב. כמו כן, שיבחתי את הכוחות על התגובה המהירה בסיכול המחבל."

עוד הוסיף כי "כבר תקופה ארוכה שאנו דורשים להרחיב את כביש הגישה ולסלול דרך חלופית ליישוב שלא תחשוף את התושבים לנסיעה עם מחבלים (יצאנו אף לקמפיין נרחב בנושא). פיגוע מסוג זה הינו תוצאה טבעית של אזלת היד של הממשלה ואובדן ההרתעה. הם מזהים את החולשה, מריחים את הפחדנות ויודעים שיש להם גיבוי בקואליציית תומכי הטרור. לא נשקוט ולא ננוח עד להחזרת ההרתעה, והגברת הביטחון לתושבי בית-אל!"

צילום: דובר צה"ל

Back to top button