מבזקיםסוריה

סוריה: חמישה הרוגים בתקיפה ישראלית באזור מיסיאף

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה הערב (שישי) כי מערכות ההגנה האוויריות במדינה הופעלו כנגד תקיפה ישראלית ממספר מקומות שונים באזור מיסיאף, ליד העיר חמה שבצפון-מערב המדינה.

על פי הדיווח, רוב הטילים שנורו יורטו על ידי מערכות ההגנה האוויריות וחלקם נפלו בשטחים מיושבים וגרמו נזק לרכוש.

מקור סורי מסר כי "בסביבות השעה 23: 20 ביצע האויב הישראלי פיגוע אווירי עם שיגורי טילים מהים התיכון לעבר מספר נקודות באזור המרכז. אמצעי ההגנה האווירית שלנו התעמתו עם הטילים והפילו את רובן. התוקפנות הובילה לעלייתם של חמישה קדושים מעונים, כולל אזרח אחד, ופצעו שבעה אחרים, כולל ילד וכמה נזקים מהותיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ברשתות החברתיות דיווחו תושבים מקומיים על שלושה גלים תקיפות מאסיביות. יש לציין כי האזור המותקף מוכר מהעבר כיעד של ישראל על פי מקורות זרים המשמש את חיזבאללה לצורך פיתוח, דיוק ואחסון טילים ארוכי טווח. כמו כן, בדיווחים אחרים נטען כי הותקפו יעדים של מליציות פרו-איראניות.

נדגיש כי מדובר בתקיפה השנייה המיוחסת לישראל, תוך פחות משבוע כאשר שלשום דיווחה סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" על תקיפה ישראלית כנגד יעדים בכפר הדרוזי חאדר, הנמצא בחלק הסורי של הר החרמון סמוך לגבול עם ישראל ברמת הגולן.

עוד דווח כי בתקיפות נהרגו חמישה בני אדם ועוד שבעה נפצעו. ארבעה מההרוגים הם חיילי צבא סוריה וההרוג הנוסף הוא אזרח. כך על פי מקור סורי.

בצה"ל לא התייחסו עד כה לדיווחים מסוריה.

Back to top button