חדשות הארץמבזקים

ח"כ טיבי: ניסיתי למנוע את העוול שהתרחש מול עיניי כששוטר מכה צעיר

ח"כ אחמד טיבי פרסם היום (שבת) סרטון וידאו כשהוא עומד לצידו של סייף, הנער שאותו הצליח למלט במהלך עימות עם השוטרים שביקשו לעצור אותו.

ח"כ טיבי אומר בסרטון כי הוא לא רצה למנוע את המעצר עצמו אך כן רצה למנוע תקיפה לכאורה של השוטרים. "ניסיתי למנוע עוול, את עוול ההכאה והתקיפה. אני יודע שאני לא יכול למנוע מעצר וכי יעצרו אותו שוב, אבל בהחלט לנסות למנוע את פציעתו ותקיפתו של סייף על ידי שוטרים אלימים שאכן קרתה דקות אחרי."

טיבי אף האשים את התקשורת בפייק ניוז ואמר כי "כל הכותרות והקריאות כאילו 'תקף שוטרים' פייק ניוז. ההודעות כאילו 'זרק חפץ חשוד' עלילת שווא, לא היה ולא נברא. סייף שוחרר למחרת. מעצר שווא אלים אחד נוסף מיני רבים מדי. עוול שהתרחש מול עיניי וניסיתי למנוע, לא לעמוד מנגד כששוטר מכה צעיר לנגד עיני. המינימום המתבקש מנבחר ציבור הקשוב לסבל של בני עמו. אני שלם עם מניעת העוול ומאחל בריאות והחלמה מהירה לסייף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: לשכת ח"כ טיבי

כזכור, אתמול פורסם תיעוד חמור בו נראה ח"כ עופר כסיף, גם הוא מהרשימה המשותפת, מתעמת עם שוטר סמוך להר חברון.

בעקבות שני האירועים המשטרה הודיעה כי תבצע בדיקה ואם ימצא שביצעו עבירה פלילית הם יוזמנו לחקירה. "בימים האחרונים אנו עדים להתנהגות אלימה של שני חברי כנסת נגד אנשי משטרה והפרעה לביצוע תפקידם כחוק. במעשיהם עולה חשד לכאורה לביצוע עבירות פליליות נגד אנשי משטרה שעושים תפקידם כחוק, עבירות לכאורה שאינן קשורות בתפקידם הפרלמנטרי." נמסר בהודעת המשטרה.

עוד ציינו במשטרה כי "מחוזות המשטרה בהם התרחשו האירועים התבקשו להעביר את כל החומרים לאח"מ וכעת האירועים נבחנים באגף לחקירות ומודיעין וככול שימצא כי בוצעו עבירות פליליות לכאורה, תועבר בקשה ליועצת המשפטית לממשלה בכדי לחקור אותם בהקדם."

Back to top button