מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ לוין: "על הממשלה לחזק את המתיישבים ולא לפנות את 'בית התקומה' בחברון"

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין התייחס הערב (מוצ"ש) לאכלוס מבנה "בית התקומה" בחברון על ידי יהודים, לאחר שנרכש לאחר שנרכש על ידי תנועת "הרחיבי": "התרגשתי לשמוע על כניסת המתיישבים החלוצים לבית התקומה בחברון. זוהי ציונות במובנה המלא והמרשים ביותר של המילה. על הממשלה לחזק את המתיישבים ולהבהיר מיד כי לא תיכנע לדרישות השמאל הקיצוני לפנות את הבית, לאחר שנרכש כדין ובכסף מלא. חיזוק אחיזתנו בעיר האבות זו התשובה האמיתית לטרור."

מטעם המתיישבים נמסר: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. בשעה טובה זכינו לגאול היום בנין נוסף בחברון עיר האבות – בית התקומה בעירו של אברהם אבינו ממשיך לפעום החזון הציוני של גאולת ארץ ישראל. זוהי השעה לזקוף קומתינו הלאומית עם הרחבתה של קריית ארבע חברון. מעמק חברון יוצאת בשורת גאולת הארץ: 'עלה נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה.' הבניין ממוקם על הדרך הראשית בואכה מערת המכפלה סמוך ונראה לשכונת בית השלום."

ב'שלום עכשיו' תקפו: "תחת ממשלה שבונה אלפי יחידות דיור בהתנחלויות ומתרפסת מול אלימות מתנחלים, מה הפלא שאיש הישר בעיניו יעשה. אנו דורשים משר הביטחון להורות על פינוי הפולשים עוד היום. הגיע הזמן ליד קשה מול כהניסטים שמנסים להבעיר את האיזור ולעצור את גירוש הפלסטינים בחברון, עיר הנישול והעוולות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מאיר אליפור

Back to top button