צרכנות

איך קונים רכב נכון לשנת 2022?

כידוע, בשנים האחרונות עולם הצרכנות עבר תהפוכות ושינויים רבים, כאשר, אחת מהסיבות העיקריות היא כניסת רשת האינטרנט לתמונה והעובדה שכיום, יותר ויותר אנשים עוברים לבצע רכישות, בצורה מקוונת.

כאמור, השינויים של השנים האחרונות בועלם הצרכנות, רלוונטיים לכל המוצרים – החל ממוצרי צריכה זולים ויומיומיים וכלה ברכישת פריטים יקרי ערך כמו רכבים.

מעבר לעובדה, שכיום ניתן לבצע רכישה כמעט של כל מוצר בצורה מקוונת, הרשת גם מהווה כלי יקר ערך לצורך חיפוש מידע על מוצרים, ביצוע של השוואת מחירים, קבלת חוות דעת מפורטות, איתור מבצעים והנחות בזמן אמת והרשימה עוד ארוכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אז אם אתם נמצאים כרגע לפני קניית רכב, להלן כמה דברים שתדעו לגבי, איך נכון לעשות את זה כיום:

לעשות שימוש ברשת האינטרנט

בשנת 2022, ההמלצה הגורפת עבור כל מי שמעוניין לקנות רכב הן חדש והן יד שניה, היא לעשות שימוש ברשת האינטרנט – על מנת לאסוף את כל המידע והפרטים כל האפשרויות המוצעות בעולם הרכבים: על הטכנולוגיות המתקדמות שיצאו לשוק הרכבים , על הדגמים החדשים והמשוכללים ועל העסקאות השונות באמצעותן ניתן לרכוש רכב. אם אתם זקוקים לפתרונות מימון שונים, תוכלו לקבל דרך הרשת גם את הפרטים על הפתרונות השונים ולהסתמך על אותו מידע, בדי להבין אם להשתמש באותם הפתרונות או לוותר עליהם.

כיום, ניתן לבצע את כל השלבים המקדימים להליך הרכישה דרך הרשת – ובתקופה האחרונה, ניתן למצוא גם חברות אשר מאפשרות לבצע את הקנייה של הרכב דרך הרשת – כאשר, הרכב מגיע עד ללקוח הביתה.

רכב 0 קילומטר

עסקאות אלו צוברות בשנים האחרונות יותר ויותר פופולאריות. היתרון של העסקאות הללו, זאת האפשרות ליהנות מרכב חדש – כאשר על הצג 0 קילומטר , במחירים הנמוכים בעד כ-30 אחוז ממחירי היבואן על אותו הדגם.

חברות הליסינג קונות מהיבואן כמויות גדולות של רכבים, בדגמים שונים ונהנות ממחיר מוזל, מה שמאפשר להן למכור את הרכב במחיר נמוך יותר ממחיר היבואן ועדיין לצאת מורווחות מהעסקה.

יש גם אותיות קטנות, והן באות לידי ביטוי בעובדה שבעסקה הרכב נרשם על הקונה כיד שניה – הבעלים הראשונים היא למעשה חברת הליסינג ממנה הרכב נרכש.

יחד עם זאת, אם שמים את כל התועלות של העסקה לצד ה"חסרונות" ניתן להבין שמדובר בעסקה מאוד משתלמת ובדרך אטרקטיבית, עבור אנשים רבים ליהנות מרכב חדש בשנת 2022.

ליסינג פרטי וליסינג פרטי תפעולי

נכון לשנת 2022 יש גם דרך ליהנות מרכב חדש מהניילונים, מבלי הצורך לקנות אותו. הדרך הזאת עוברת בעסקת ליסינג פרטי או עסקת ליסינג פרטי תפעולי.

למעשה, מי שמבצע את העסקה הזאת, נהנה מהחכרת הרכב תמורת מקדמה וסכום כסף חודשי. בסיום העסקה, ניתן לרכוש את הרכב, תמורת תשלום ההפרשים או להחזיר את הרכב לחברה – ניתן גם להיכנס לעסקה חדשה עם רכב חדש.

בליסינג פרטי תפעולי, הנהגים נהנים בנוסף לרכב עצמו גם מסל שירותים, אשר כולל שדרוגים, בטוחים, טיפולים תקופתיים, שירותי דרך ושירותי גרירה – כמובן, שבעסקאות מהסוג הזה, סכום הכסף החודשי, יהיה גבוה יותר.

פתרונות מימון לרכישת רכב

נכון לשנת 2022, גם מי שלא מחזיק ברשותו את כל סכום הכסף ההתחלתי הנדרש בכדי לקנות רכב חדש מהדגם המבוקש על ידו, עדיין יוכל ליהנות מרכב שכזה.

כאמור, כל מה שהוא צריך לעשות לצורך המטרה, זה להתעניין בפתרונות המימון המוצעים בתחום, לקרוא את כל הפרטים על כל אחד מהאפשרויות ובסופו של דבר להחליט אם להשתמש בהם.

Back to top button