מבזקיםרצועת עזה

רמב"ם: מופצות חדשות כזב על נסיבות מותו של זביידי, חמאס הכריז על יום אבל

אל הקריה הרפואית רמב"ם הובא במהלך יום שישי האחרון המחבל דאוד זביידי, אחיו של זכריא זביידי כשהוא במצב אנוש לאחר שנפצע בחילופי אש עם כוחות הביטחון בכפר בורקין, בנפת ג'נין שבחטיבה המרחבית מנשה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי "עם הגעתו לבית החולים, הוא אושפז וטופל במחלקת טיפול נמרץ ומצבו תוקשר בשקיפות מלאה לכל אמצעי התקשורת תוך שמירה על סודיות רפואית. מחלקת טיפול נמרץ הינה מחלקה המעניקה טיפול מקצועי ואינטנסיבי לכלל המאושפזים בה. מצבו הרפואי של דאוד זביידי הדרדר וכפי שדווח על ידי צוות דוברות בית החולים, הוא נפטר מפצעיו היום בשעות הבוקר."

ברמב"ם ציינו כי "בשעות האחרונות מופצות חדשות כזב דרך הרשתות החברתיות על נסיבות פטירתו, ובתוך כך גם פוסטים מזוייפים בשם רופאים שכלל לא קיימים ובטח שלא עובדים ברמב"ם. אנו ערים לכך וחוזרים ומדגישים שמדובר בפייק ניוז."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי בית החולים הפיץ את ההודעה גם בשפה הערבית : مكتب الناطق بلسان مستشفى رمبام
تم نقل داوود الزبيدي إلى المجمع الطبي "رامبام" في يوم الجمعة الماضي وهو بحالة حرجة. تم إدخاله تقديم العلاج له في قسم العناية المركزة حيث تم إبلاغ كافة وسائل الإعلام بشأن حالته الصحية بشفافية كاملة ومع الحفاظ على السرية الطبية. إن قسم العناية المركزة هو عبارة عن قسم يقدم الرعاية المهنية والمكثفة لجميع الأشخاص الذين يرقدون فيه. تدهورت حالة داوود الزبيدي الطبية وكما أعلن فريق مكتب الناطق بلسان المستشفى، هو توفي متأثرًا بجروحه صباح هذا اليوم.
خلال الساعات الأخيرة تم ترويج أخبار كاذبة عبر شبكات التواصل الاجتماعي بخصوص ملابسات وفاته، وبضمن ذلك يتم تداول منشورات مزيفة باسم أطباء لا وجود لهم أصلاً ولا يعملون اطلاقا في مستشفى رامبام. نعي ذلك ونؤكد مجددًا على كون هذه المنشورات بمثابة أخبار كاذبة وملفقة. إن مكتب الناطق بلسان المستشفى وفريقه متاحون في خدمتكم لغرض التأكد من صحة المعلومات قبل نشرها."

מאז היוודע דבר מותו, רבים הגיעו לניחום אבלים בביתו של זביידי ובחמאס אף הכריזו על שביתה כללית מחר בכל נפת ג'נין כאות אבל.

בהודעת חמאס נכתב: "תנועת ההתנגדות האסלאמית (חמאס) מתאבלת יחד עם העם הפלסטיני שלנו והאומה הערבית על מותו של האסיר המשוחרר, דווד אל -זוביידי, שנגרם כתוצאה מפצעים על ידי כדורי האויב הציוני, לאחר התנגשות עם חייליו ביום שישי האחרון כשהסתער על מחנה ג'נין."

"פשעי הכיבוש המכוונים כנגד אנשי ההתנגדות שלנו ובני הנוער, על ידי העמדה לדין, מעצר והתנקשות, רק יחזקו אותם עם אמצעי האיתנות והתעקשות להתקדם בדרך של התנגדות מקיפה, להגנת זכויותיהם הלגיטימיות עד לשחרור הארץ והאתרים קדושים." הדגיש ארגון הטרור.

עוד הוסיפו בחמאס: "אנו גאים בבני עמנו ובנערינו בג'נין ובכל הגדה המערבית הכבושה ומצדיעים להם על האומץ והתמודדותם האיתנה עם הסלמת הכיבוש ופשעיו. וכן אנו משבחים את הלכידות שלהם בשורה אחת מול התקפות הכיבוש. אנחנו קוראים להם להמשיך להתנגד לאויב בכל האמצעים עד שנביס אותו מארצנו ונשיג את שאיפותינו".

הרגעים הראשונים של משפחתו של דאוד זביידי שקיבלה את הידיעה על מותו
הרגעים הראשונים של משפחתו של דאוד זביידי שקיבלה את הידיעה על מותו
הרגעים הראשונים של משפחתו של דאוד זביידי שקיבלה את הידיעה על מותו

Back to top button