חברת החשמל מתריעה שוב כי נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות להסדיר את תשלום החשבון באמצעות קישור לתשלום בכרטיס אשראי.
כבר מעל לשנה וחצי מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על ניסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
היום (שני), שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות – המתחילות במילים ברוך הבר וכוללות קישור לתשלום באתר שאינו אתר של חברת החשמל ומתריעה על הוצאות נוספות של הפרדה ומשלוח.
• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל.
איחור בתשלום יכול לגרור ריביות בלבד ובטח שלא עלויות הפרדה ומשלוח, כפי שנכתב במסרון. בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון. אין להתייחס או להשיב לפניה. חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.