מבזקיםספורט

משחק הכדורגל בוטל ברגע האחרון – המשטרה הוציאה צו סגירה לאצטדיון

המשטּרה הוציאה כעת (שני) צו סגירה לאצטדיון "המושבה" בפתח תקוה, לאחר שהנהלת הקבוצה לא עמדה בתנאי הרישוי הנדרשים, באופן המסכן את בטחון הציבור.

במסגרת הליך רישוי אירועי ספורט, על מנת להבטיח את בטחון הציבור והסדר הציבורי מציבה המשטרה בתום הערכת מצב, תנאים שונים טרם המשחק, לרבות קביעת מספר סדרנים ומאבטחים, שהנהלת הקבוצות נדרשת להציב.

בתוך כך, סגן מפקד מרחב שרון, נצ"מ ישי שלם הוציא לפני זמן קצר צו סגירה לאצטדיון המושבה בפתח תקווה בשל אי עמידה בתנאי הרישוי, באופן המסכן את האוהדים .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאמור, הערב היה אמור להיערך משחק כדורגל בפתח תקווה בין קבוצת "בני סכנין" לבין קבוצת מכבי חיפה, כאשר מתוקף היותה הקבוצה המארחת, הייתה אמורה קבוצת "בני סכנין" לעמוד בתנאי הרישוי וביניהם – העמדת מאבטחים וסדרנים לטובת המשחק, ומשלא עמדה הקבוצה בתנאי בסיסי זה, הוחלט ע"י סגן מפקד המרחב להוציא צו סגירה לאצטדיון המושבה למשך ארבעה ימים.

המשטרה מציינת כי בימים האחרונים התקיימו מספר הערכות מצב ביחד עם גורמים מההתאחדות ותוך שיתוף פעולה עם מארגני המשחק (בני סכנין), בהערכות המצב האחרונות שהתקיימו היום התחייבו המארגנים להציב כ 200 סדרנים לטובת שמירה על שלום הציבור והתחייבו שיתייצבו לתדריך בשעה 1630, כאשר עד לשעה 1800 התייצבו רק כ 100 סדרנים (שחלקם ללא הכשרה ותעודה מתאימה) לאור התנהלות זאת ומתוך כוונה לשמור על בטחון ושלום הציבור המחוז החליט שלא לאפשר קיום המשחק.

יו"ר מנהלת הליגות אמר בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל בכלל ואוהדי קבוצת מכבי חיפה ובני סכנין ובפני קבוצת מכבי חיפה על עוגמת הנפש האדירה שנגרמה להם. אנו רואים בחומרה רבה את ההתנהלות הלקויה של הקבוצה, שגרמה לביטול המשחק וננקוט באמצעים קשים כנגדה. המנהלת תפעל בחומרה כנגד הקבוצה, כדי שהתנהלות מסוג זה לא תחזור וזאת בנוסף על ההליכים המשמעתיים שיפתחו בנושא."

צילום: חדשות מבזק לייב
צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button