חדשות הארץמבזקים

נהג רכב שעט לעבר שוטרים אך פגע בעובר אורח בשכונת א-טור בירושלים

בשעה האחרונה (שני) החלו מספר מוקדי הפרות סדר והתפרעויות אלימות במזרח ירושלים והעיר העתיקה. כוחות משטרה פועלים בשעה זו נגד פורעי החוק המנסים לפגוע בהם ומפרים את הסדר הציבורי באזור כולל יידוי אבנים ובקבוקים.

לפני כשעה בא-טור רכב נסע במהירות לעבר לוחמי מג״ב ופגע בתוך כך בעובר אורח שהיה במקום. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד שכלל ירי לכיוון גלגלי הרכב. הלוחמים עצרו חמישה חשודים שהיו ברכב (שלושה תושבי קלנדיה, תושב סילוואן ותושב הצפון). אין נפגעים בקרב כוחותינו או בקרב החשודים שנעצרו.

הפרות סדר אלו מתנהלות על רקע לוויה של חשוד שהפר את הסדר לפני כחודש בהר הבית. טרם פציעתו היה רעול פנים שיידה אבנים והתפרע במקום, ובשלב מסוים נפצע באורח קשה בעת שנפל על הרצפה במהלך מנוסתו ונחבל בראשו. השוטרים פינו אותו מהמקום בתוך זמן קצר והחלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני יחד עם גורמי הרפואה. בהמשך הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ונקבע כי מותו נגרם כתוצאה מהתמוטטות וסיבות רפואיות ולא מגורם חיצוני כלשהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטרת ישראל תיאמה את מהלך הלוויה עם בני המשפחה, אולם לצערנו מאות פורעי חוק ומפרי סדר מנצלים את הלוויה להפרת הסדר ואלימות. נמשיך לפעול נגד מפרי סדר ופורעי חוק באשר הם.

ארכיון. צילום: עמר עוואד

Back to top button