חדשות הארץמבזקים

ליברמן ושאשא ביטון סיכמו: הגנים יכללו גם השנה בבתי הספר של החופש הגדול

שר האוצר, אביגדור ליברמן, ושרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון, סיכמו כי גם גני הילדים יכללו השנה בתוכנית בית הספר של החופש הגדול. התוכנית שהחלה לפני מספר שנים וכללה במקור את כיתות א׳-ג׳ בלבד, הורחבה בשנתיים האחרונות של הקורונה גם לגני הילדים, וכאמור תתוקצב גם בשנה הנוכחית.

שר האוצר אביגדור ליברמן, אמר: "בתי הספר של החופש הגדול נותנים מענה חינוכי לילדים. נמשיך לקדם, לחזק ולעודד תעסוקה של הורים צעירים ומשפחות במעמד הביניים".

שרת החינוך ד״ר יפעת שאשא ביטון, אמרה: ״ילדי הגנים חייבים להיות חלק מבתי הספר של החופש הגדול. לכן, לא הסכמנו לוותר והצלחנו להכניס אותם גם לתוכנית של החופש הקרוב. לא נשאיר את ילדי הגנים מאחור, ונוודא שבשנה הבאה הם יוכנסו לבסיס התקציב, כמו כיתות א׳-ג׳".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מירום שיף, יו״ר הנהגת ההורים הארצית: "בשמי ובשם הנהגת ההורים הארצית אני מברך על הודעת שרת החינוך ושר האוצר על כך שנמצא התקציב הנוסף שיאפשר את פתיחת הגנים בבתי הספר של החופש הגדול. הנהגת ההורים הארצית פעלה רבות בתקופה האחרונה לפעול לתיקון העוול שהיה עלול להוביל לכך שפרנסתם של הורים לילדים רכים בשנים תיפגע, מאחר וייאלצו להישאר בבית. אין ספק שהכנסתם של ילדי הגנים לבסיס התקציב לשנת הלימודים הבאה, תסייע למנוע את תקופת אי הוודאות והלחץ שבו היו נתונים ההורים, עד לקבלת הבשורה המשמחת על פתרון המשבר."

Back to top button