מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט: קורא לנתניהו להתעשת ולתמוך בתוכנית הסיוע ללוחמי צה"ל משוחררים

ראש הממשלה נפתלי בנט תקף היום (שלישי) בחשבון הטוויטר את מפלגת הליכוד על רקע אי תמיכתם בתוכנית "ממדים ללימודים" : "אני מבין מדוע איימן עודה מתנגד לחוק ״ממדים ללימודים״ שמעניק מילגות לימודים לבוגרי יחידות קרביות. ‏אבל מדוע נתניהו חבר אליו נגד החוק, קשה להבין.

עוד כתב: "‏תבינו, ‏אי-העברת החוק לא מפילה את הממשלה, אלא רק מענישה לוחמי צה״ל משוחררים בתחילת דרכם, שיצטרכו לשלם עשרות אלפי שקלים שאין להם. רק לפני מספר ימים האופוזיציה דווקא גילתה אחריות ותמכה בהעברת הסיוע הממשלתי לעסקים שנפגעו כלכלית בגל האומיקרון. ‏איפשרתם לסייע לעסקים, אז חיילי צה״ל לא? ‏אני קורא לנתניהו להתעשת ולהודיע מיד שחברי הכנסת מהליכוד יתמכו בחוק או לכל הפחות שלא יצביעו נגד, כך שהחוק למען הלוחמים יעבור."

בליכוד הגיבו: "ממשלת ההונאה והחולשה של בנט, שתלויה להישרדותה בשונאי ישראל מרע״מ והרשימה המשותפת, לא מסוגלת להעביר שום חוק ציוני. במקום להתבכיין, בנט צריך להתפטר. הליכוד יתמוך במימון של 100% מלגה לחיילים, על חשבון 50 מיליארד השקלים שבנט נתן למנסור עבאס".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון/ לע"מ

מוקדם יותר היום, רה"מ בנט ביקר במועצה המקומית אלקנה.

את פניו של ראש הממשלה קיבלו ראש המועצה, אסף מינצר, לצד תלמידי כיתה א' מבית הספר "כרמים", ושילה הר-שושנים, אביו של סגן יואב הר-שושנים ז"ל, אשר נפל בלבנון בשנת 1994. לאחר מכן, המשיך רה"מ בנט לתצפית הצופה על אלקנה ועל השכונה החדשה, "גבעת מעוז", שאושרה זה עתה בממשלה.

לסיום, השתתף ראש הממשלה באירוע חגיגי לציון 45 שנים להיווסדה של המועצה המקומית אלקנה.

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה אמר בביקור: "הסיפור של אלקנה, הסיפור שלכם, הוא סיפור של ציונות, של תקווה, של בניין הארץ. כשאני אומר אלקנה – אני שומע תרומה, אני שומע אהבת הארץ, אני שומע חיבור. מתוך אלקנה יצאו באמת, לכל מרחבי החברה הישראלית, לצבא, לכלכלה לעסקים. יש לנו שר בממשלה בן אלקנה, יועז הנדל, שעושה עבודה יוצאת מן הכלל. זה סיפור של תרומה מתמשכת, וחינוך לתרומה של הדור הצעיר. בראש ובראשונה אני מאחל שהרוח הזו, רוח אלקנה, רוח התרומה, רוח העבר תימשך. ואין לי ספק שהיא תמשיך מהבניין הזה שהיה עם בטון וחול, כשהקטנצ'יק הלך על הברכיים ונשרטו לו הברכיים, ועכשיו אנחנו כאן חוגגים 45 שנה. זה סיפור הצלחה גדול, ומרגש מאוד".

בנט ציין: "מול האלימות של האויב, התשובה הציונית תמיד הייתה התיישבות, ביטחון ועלייה. ואת שלושת הדברים האלה, אנחנו עושים. בשבוע שעבר אישרנו כאן באלקנה, להבנתי את היקף הבנייה הגדול ביותר בבת אחת, מאז הקמת היישוב. אין לי ספק שזה יהווה מענה לדור הצעיר".

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

עוד הוסיף רה"מ: "כראש ממשלת ישראל, אני לא רוצה שאף קבוצה במדינת ישראל תחייה בחרדה. הממשלה היא לטובת כולם. אעשה כל מאמץ בעולם להחזיק ביחד. אף אחד לא מודר, חוץ ממי שמדיר את עצמו. מי שלא רוצה לבוא לממשלה, אני לא יכול לכפות עליו, אבל כולם מוזמנים. עכשיו כששואלים אותי מה העת, עת לאחדות. זה הצורך הגדול ביותר לעם ישראל היום – עת לאחדות. אחדות זה לבוא במגע עם אנשים אחרים, גם אם הם "חלילה" שמאלנים".

ראש המועצה המקומית אלקנה, אסף מינצר, אמר: "כראש מועצה ושליח ציבור יש לי אחריות עצומה להיות שליח נאמן של אלקנה והאזור, ולדאוג לפיתוחה ולשגשוגה. מתוך אותה תחושת אחריות, העליתי בפני ראש הממשלה בישיבה מוקדמת את הצרכים של אלקנה והאזור כולו. קיבלנו בברכה את פנייתו של רה"מ לבקר ולחגוג עמנו ביום שמחתנו, ובכך להמשיך את ביקורו המשמעותי האחרון שלו באלקנה, כשכיבד אותנו בחגיגות ה-40, עת כיהן כשר החינוך. אני גאה מאוד על כי נשיאים, ראשי ממשלה ושרים מכירים שוב ושוב במרכזיותה, בתרומתה, בחשיבותה ובהתפתחותה המואצת – לשמחת כולנו".

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

Back to top button