מבזקיםפוליטי / מדיני

צפו: טיבי כינה את בן ארי "חלאת אדם" – ואיך היא הגיבה?

דיון סוער התרחש לפני זמן קצר (רביעי) במליאת הכנסת. ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תקף מעל דוכן הנואמים את יו"ר ועדת ביטחון הפנים, ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) בעקבות מותה של כתבת אל ג'זירה שירין אבו עקלה.

טיבי אמר לה, לאחר שהגיבה לדבריו על העימותים בהר הבית, כי, "יש דבר שאני בחיים לא אסלח לך – שאמרת באולפן שאת לא מצטערת על הריגתה (של כתבת אל ג'זירה- א.א)".

בן ארי השיבה לו: "אני לא צריכה את הסליחה שלך". בתגובה אמר לה כי היא "חלאת אדם" פעמים רבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן ארי עלתה גם היא לדוכן ואמרה בדמעות: "אני בכלל עליתי לדבר כדי להתייחס לדברים של קרעי על כוחות הביטחון, אבל אז עלה חבר כנסת וקרא לי חלאת אדם. נמאס לי, נמאס. אני פעם קיללתי מישהו מכם?מעולם לא. גם כשעופר כסיף קרה לי תרנגולת. מספיק כבר, כבדו את המקום הזה".

יו"ר הישיבה באותה עת, ח"כ יבגני סובה, התערב ואמר: "אני פונה לחברי באופוזיציה. אולי זה הזמן להקים את ועדת האתיקה. דברים כאלה לא צריכים להיאמר כאן".

ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב: "לנוכח המתקפה חסרת הרסן של ח"כ אחמד טיבי, אני אומר לחברת הכנסת מרב בן ארי חזקי ואימצי. ולאחמד טיבי אני אומר: על ראש הגנב בוער הכובע. אם יש מישהו שמתאים להגדרה שנאמרה על דוכן המליאה, זה האומר אותה, בכבודו ובעצמו."

צילום: ערוץ הכנסת
צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button