חדשות הארץמבזקים

טרגדיה בפתח תקווה: הצעיר שנעדר אותר ללא רוח חיים על ידי אחיו

לאחר מעל שבוע של חיפושים, הערב (רביעי) אותר הנעדר אלעזר מנחם זיו, כבן 20 משכונת הדר גנים בפתח תקווה כשהוא ללא רוח חיים.

ביום שלישי שעבר (10.5.2022) נעלמו עקבותיו. המשטרה פרסמה את תמונתו ופרטיו וכן הודעה בדבר היעדרותו, וביקשה את סיוע הציבור באיתורו לאחר שנראה באותו היום בשעה 18:30 ברחוב פינצ'י בעיר פתח תקווה.

כוחות גדולים לקחו חלק בחיפושים וביניהם בני המשפחה ומתנדבים רבים מהעיר. נפתח חפ"ק לטובת האירוע והוקמו קבוצות וואטסאפ ייעודיות תחת השם "מחפשים את אלעזר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הכוחות פעלה גם יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) עם רחפנים, אפליקציה לניהול ותיעוד האזורים שנסרקו וכן כלבי ההצלה.

"יחידת יכ"ל פעלה ברציפות מאז יום שישי, לילה ויום, תוך הפעלת מיטב האמצעים. אנו משתתפים בצער המשפחה, ומוסרים את תנחומינו הכנים." נמסר הערב בהודעת יכ"ל.

הערב כאמור הנעדר אלעזר מנחם זיו אותר על ידי אחיו באזור הספורטק שברחוב הרב עובדיה יוסף בעיר, כשהוא ללא רוח חיים. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

החיפושים אחר אלעזר. צילום: יכ"ל
החיפושים אחר אלעזר. צילום: יכ"ל
החיפושים אחר אלעזר. צילום: יכ"ל
החיפושים אחר אלעזר. צילום: יכ"ל
החיפושים אחר אלעזר. צילום: יכ"ל

ראש העיר פתח תקווה, רמי גרינברג מסר: "לצערי, התבשרנו בשעות האחרונות על מותו של תושב הדר גנים, אלעזר מנחם זיו ז"ל שנעדר מביתו מיום שלישי שעבר. אני מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו ולכל מכריו. עיריית פתח תקוה תתמוך במשפחה בכל היבט שיידרש. אני מבקש להביע הערכה למנהל אשכול הדר גנים, אלישיב עמיצור ולכל התושבים, עובדי העירייה והמתנדבים המסורים ולמשטרת פתח תקווה, על המאמצים שהשקיעו בחיפושים. לצערנו, המציאות הכתה על פנינו וכאמור הערב אלעזר ז"ל נמצא ללא רוח חיים. יהי זכרו ברוך".

פעיל הציבור המוכר בפתח תקווה, ירון קדושים כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אלעזר מנחם זיו ז"ל הנעדר מהדר גנים פתח תקווה אותר ולצערנו ללא רוח חיים. פרטים על מועד הלוויה בהמשך. תודה רבה לכל המסייעים הרבים. היה מדהים לראות את מאות האנשים והנשים שהתגייסו להחזיר אותו הביתה. לצערינו, זה לא צלח. אין עוד שכונה כזאת בעולם. כולל להקפצות בהתראות קצרות. תודה ענקית לשוטר דב גרינברג שניהל את החיפושים. לחיים אוטמזגין מזק"א, ולמייק והמתנדבים המדהימים שלו מיחידת הכלבנים לישראל. יכ"ל. והכל תחת פיקוד סגן מפקד תחנת פתח תקווה רפ"ק יובל שביט. שנדע רק בשורות טובות ורק לשמוח יחד."

אלעזר מנחם זיו ז"ל. צילום: דוברות המשטרה
אלעזר מנחם זיו ז"ל. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button