מבזקיםתאונות דרכים

בדרך מההילולה במירון: נהג ללא רישיון וגרם למותו של חיים דב אלתר ז"ל

בית המשפט השלום לתעבורה בבת ים (כב' השופט י' ויטלסון) גזר אתמול (רביעי) 12 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה וקנס בגובה 10,000 ש"ח על אביעזרי זליג גיברשטיין שהורשע בגרימת מוות ברשלנות, נהיגה ברכב ברשלנות, נהיגה ללא רישיון ועוד. זאת לאחר שהנאשם התהפך עם רכב, עליו נהג ללא רישיון וביטוח וגרם למותו של אחד הנוסעים ברכב.

במהלך שנת 2018, קיבל הנאשם רכב בן 7 מקומות, ללא ביטוח וללא שיש לנאשם רישיון נהיגה בתוקף. בשעות הערב המאוחרת אסף הנאשם מספר נוסעים מבני ברק וטבריה לכיוון חגיגות הרשב"י שהתקיימו בהר מירון, בדרכו חזרה מהחגיגות סטה הרכב, עלה על מעקה בטיחות והתהפך אל עבר תעלה בצד הדרך. כתוצאה מההתהפכות נהרג חיים דב אלתר ז"ל, אחד מנוסעי הרכב, אשר לא היה חגור בחגורת בטיחות.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

במסגרת ניהול ההליך ציינה עו"ד טל בנאי – גת, מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי) שניהלה את התיק כי הנאשם פגע בערך המוגן של קדושת החיים במידה הגבוהה ביותר, בחור צעיר, בן 19 נפטר בטרם עת בשל רשלנותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות כי יש לגזור על הנאשם מאסר בפועל, וגזר על הנאשם 12 חודשי מאסר בפועל; מאסר על תנאי; 10 שנות פסילה של רישיון נהיגה מיום שחרורו ממאסר וקנס בגובה 10,000 ₪.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button